Kültür ve Turizm Bakanlığı Sözleşmeli Personel Sözlü Sınavı Tarihleri Duyurusu

Kültür ve Turizm Bakanlığı Sözleşmeli Personel Sözlü Sınavı Tarihleri Duyurusu


KÜTÜPHANECİ
pozisyon unvanından başvuranlardan duyuruda belirtilen durum ve şartlara sahip olup, KPSS P3 puanına göre pozisyon unvan sayısının üç katı aday arasına girerek sözlü sınava katılmaya hak kazanan adayların günlere göre ayrılmış listesi aşağıda yer almıştır. Liste her gün 100 kişinin mülakata alınması şeklinde düzenlenmiş olup, sözlü sınavın belirtilen günde bitmemesi halinde takip eden günlerde sınava devam edilecektir.

Sözlü sınav 20-26/02/2017 tarihleri arasında saat 09:00’da başlamak üzere Milli Kütüphane Başkanlığı Yunus Emre Salonu 7. Cadde sonu Bahçelievler/ANKARA adresinde yapılacaktır.

Adayların adreslerine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

İlan bazı arkadaşlarda görünmemektedir, ekran görüntüsü için tıklayınız.

Sözleşmeli Mülakat Listesi için tıklayınız (Tarihler her listenin başında bulunmaktadır.)

Kaynak

875 comments

comments user
cenk

Mülakatın iptal edilmesi imkansız böyle saçmalıkları yayarak elinize ne geçiyor anlamadım yalnız bugün yarın derken 1 ay oldu bakalım daha kaç ay bekleyeceğiz . Her gün bir ümitle kalkıp buraya bakıyorum ve her gün hüsran yaşıyorum beklemek gerçekten zor .

comments user
Hakan

Eğer böyle bir muhabbet geçtiyse ve o toplantıda bunu kim dile getirmişse büyük beddua alır ve yine o ortamda kimse de çıkıp hop hemşerim ne demek yetersiz diyememiş mi.Nedir yani 1-2 ayda hemen hemen herşey öğrenilir halk kütüphanelerinde dösimden gelen elemanlar kütüphanecilik yapıyor yazık değil mi onlar çok mu yeterli ne gerek var Yen’i alımlara mı diyorlar acaba.Yazıklar olsun başka bişey demiyorum

Alımların iptal olup olmaması değil ciddi ciddi toplantıda kalkıp gelenler çok yetersiz denmiş he keşke bunu diyenin ismini cismini öğrenebilsek gidip Ankara’da bir güzel rezil edip döneriz

comments user
sanat42

Mülakat iptali olabilir diye kasıtlı yorum yapan şahısa sesleniyorum adaylar yetersiz diye iptal diye bir durum söz konusu olsaydı Türkiyede hiç bir kurum alım yapamaz. şuana kadar adaylar yetersiz diye tarihte hiçbir zaman mülakat iptali olmamıştır. sen bir ilkten bahsedersin lakin kasti birşey yapıyorsun muhtemelen puanın yetersiz olduğu için mülakata giremeyen birisin.

comments user
cem

Mülakatın iptali nasıl söz konusu olur anlam vermek güç? buna insan nasıl inanır merak ediyorum?

comments user
Fahrettin

Benim yorumum söylenti olarak addedildiği için silinmiş. O zaman kaynak belirteyim Mülakatta adayların çok yetersiz görüldüğünden mülakatın iptal edilebileceği arkadaşımın da bizzat katıldığı 28 şubat tarihinde Milli kütüphanede düzenlenen hizmetiçi eğitimde bahsedilmiş… Kimse burda 15 martta kesin açıklanıyor gibisinden söylenti yaymıyor

comments user
İsmail Karaca

Kaynak olmadan sadece söylenti paylaşan arkadaşlar. Söylenti değil net bilgi paylaşmak için buradayız. Kaynağınız sağlamsa buraya yazın, söylentiler var diyerek söylenti oluşturmaya çalışmayın!

comments user
Erbaalı

Arkadaşlar özel kalemle görüşmemde hala değerlendirme aşamasında ve güvenlik soruşturmasında deniliyor. Peki ne zaman açıklanır diyorum bu seferde en yakın sürede duyuruları takip edin diyorlar. Omlarında bir şeyden haberi Yok bu işi yürüten 3 4 kişi var. Onlarında kim olduğunu bize söylemiyorlar. İptal edilme olayına gelince site yöneticisinden ricadır bu tür boş muhabbet yapılmasının önüne geçsin. Yetersiz diye alım mı iptal olur kardeşim amaç odur en yeterliler alınır içlerinden.

    comments user
    Malatyali

    Anlasilan herkes beklemeyi biraktigi vakit ansizin açiklanacak bir sure daha boyle geçer çok buyuk haksizlik yapiyorlar mesele guvenlik konusu degil umursamamazlik önemsiz gorulmesi

comments user
Malatyali

Nabi avcinin Ozel kalemi hiç bir bilgi verdi mi burda bir ara o konu vardi Erbbali arkadas nerde

comments user
Dark

Biz de bekletilmekten memnun değiliz.

comments user
yorgun

önceki aldıkları çok mu kaliteliymiş , güldürmesinler beni. tarihi çağlara ayıramayan, tamamen boş insanlar kpss den 85-90 alıp ya da dösim yoluyla arkeolog ve sanat tarihçi oldular.

comments user
Dark

Dernekler ne iş yaparlar bu günlerde bir faydaları olmayacaksa. Şimdiye kadarda olmadı zaten

comments user
Hakan

Fantoma katılmakla beraber şunu demek istiyorum mülakat günü en az 20 kişi gördüm Ankara isteyen İstanbul ve izmiri düşünemiyorum bile şimdi 5-10 kişilik kontenjanlara 100 den fazla talep olacak neye göre yerleştirme olacak

comments user
fantom

A4 e mi yazarlar yoksa duvara mı yazarlar orasını bilmem ama bu işler çok kolay.

comments user
serdar

sadece bi A4 kagidinda liste mi var sanıyorsun fantom te allam :))

comments user
fantom

şu an listeden kimin haberi var, kimsenin. O halde bir kaleme bakar birisini silip birisini koymak

comments user
hasan

sonuçlar bellidir fantom. 15 gün önce değerlendirme bitmiştir denildi. öyleyse vay halimize

comments user
fantom

Torpili olanlar için henüz açıklanmaması çok büyük fırsat. Bu sürede çok kişiyi araya sokma fırsatı yakalıyor. Puanım iyi diye kimse güvenmesin

comments user
Csmçpk

Arkadaşlar hep birlikte cumaya kadar arayalım açıklasınlar artık

comments user
yorgun

nasıl bir duyum olacak ki kardeşim. herkes artık umudu kesmiş. benim tahminin bu gidişle daha çok bekleriz. bakanlığa gidilse çok iyi olur. telefondan bir şey çıkmaz

comments user
Sanatçı48

Bugün bir duyum ya da gelişme yokmu?

comments user
serdar

2015 yılında alım olacağı duyuruldu 13 temmuz 2016 gece saat 01 30 da ilana çıktı öğlen 4 30 da 2016 kpss açıklandı ve 2014 yılında yapılan 9 atamanın vs acısı çıkıcak o yüzden alım olacak yani 2014 kpss mağdurlarınin hakkı olan bu alima son bi manevrayla 2016 kpss dahil oldu ama darbe süreci olan atamalar vs.bu güne kalindi.

comments user
Hakan

arkadaşlara katılıyorum şuan kimsenin umurunda değildir kültür bakanlığının alacağı kütüphaneciler her şeye hazırlıklı olun 3 ay sonraya da kalabilir bu işler bize gelene kadar daha bir sürü kurumun personeli alımı var

comments user
anlamsız

para verip bilet alıp yolculuk yaptığınız bir firmanın dinlenme tesisinde tuvalete para ödenen bir memlekette yaşıyoruz. ona şaşırmayan buna hiç şaşırmasın bence. ayrıca cami tuvaletlerini söylemiyorum. avm’de bile yapmıyolar bu terbiyesizliği:)))

sözün özü. artık söylemeye söz bulamıyorum. dilimde tüyde bitmiyo:) yapcak birşey yok.

comments user
Erbaalı

Arkadaşlar özel kalemden verilen bilgi şu :” bizde kesinlikle bilmiyoruz bakan beyin onayında benimde arkadaşlarımda bekliyor aynı cevabı onlarada veriyorum. Liste onaylandığında açıklanacak” ısrar etmeme rağmen 4:30 dakika konuştuk. Anlatılan bu. Cuma günü bir daha ara dedi . Arıycam bakalım. Ama ben şunu gördüm arkadaşlar alınacak 400 kişiden referandum daha önemli . Bakan bey makamında durmuyor il il geziyormuş .

    comments user
    yorgun

    imzaya mı kalmış özel kalemin dediğine göre anlamadım hocam. imzalarsa yayınlanacak mı

    comments user
    BilgiNedir

    İşin özü bu aslinda simdi referandum var daha önce ohal feto bilmem ne…Bu personel alim surecini hatirlayin ilk ne zaman ortaya çıktı ne zaman ilana verildi ? O zamanlar darbe ohal bir şey yoktu o zaman neden süreç ilerlemedi de ilan 14 temmuza sarktiysa simdi de o yuzden ilerlemiyor. Yani demek istediğim gec aciklanmasinin nedeni önemli değil arkadaslar bunum bi farkina varalim güvenlik sorusturmasi veya bakanin onayi falan bunlar teferruat oncelik degiliz, önemli degiliz konu bu kadar basittir …

    @fantom arkadaş emin ol bürokrasi aynen böyle işliyor meşhur Türkiye bürokrasisinde bu dediğin ütopya olur herhalde…

comments user
ART HISTORY

Toplantı sonrası bir gelişme olursa bilgilendirir misiniz?

comments user
anlamsız

saçma bir kütüphaneci ne yapabilir ki tozlu raftaki kitapların tozunu almaktan başka. silah da vermiyorlar bize polis gibi. darbeden sonra 10.000 polis alındı. 3 katını araştırdılar. siz hesap edin 1200 kişiyi araştırmaları 8 ay sürüyorsa ohooo 10.000 polis atanalı çok oldu ve göreve başladılar bu süre zarfı içinde 4 ay eğitim. biz den sonra başvurular başladı bide. hikaye. kandırmayın bu kadar kendinizi.

comments user
Hakan

toplantı rutin bir şey de olabilir,toplantıda bizim konumuz geçecek mi acaba orası muamma

comments user
Erbaalı

Arkadaşlar şuanda bakan ve tüm yetkililer toplantıdalar toplantı çıkışı bilgi aldığı zaman dönüş sağlayacak özel kalem bende bekliyorum. İnşallah toplantıdan hayırlı bir sonuç çıkar.

    comments user
    fantom

    toplantı kütüphaneciler için mi ?

    comments user
    BBYcimisiniz?

    Merakla bekliyoruz hocam

    comments user
    Erbaalı

    Yok kütüphaneciler için değil genel bi toplantıymış bende merakla bekliyorum

comments user
Hakan

sanki mite adam alıyorlar soruştur soruştur bitiremediler

comments user
serdar

Arkadaslar Askeriye değil ki bu kadar ince eleyip sık dokusunlar o 7 aylık süreçte bakanlık içindeki feticuler temizlendi bence bütün kurumlarda temizlik yapıldı çünkü. buda bizim şansımız arayip sık boğaz edince ele bişey gecmiyor beklemekten başka çare yok

comments user
Sanatçı48

Bugün de arandı bakanlık, 4 soruşturmanın 3 ü bitmiş 1i devam ediyor. Soruşturma bitti diye bir şey yok.

comments user
Dert

Ayrıca nabi avcının bugun ankarada programı var. Keşke gelmşken imzalasa. Ama daha haberi yok

    comments user
    fantom

    beyler bayanlar bürokraside imza işi öyle sizin zannettiğiniz gibi olmuyor. Gelmişken imzalamak, gitmeden imzalamak.. vs. böyle değil. Bir yere imza atılacaksa veya bir şey onaylanacaksa onu dünyanın öbür ucundan dahi yapma imkanları var. Bakan bi gidiyor yurtdışına haftalarca gelmiyor. İşler haftalarca durmuyor. Yapmayın gözünüzü seveyim köy kahvesinde muhabbet eder gibi konuşmayın.

comments user
Dert

Özelkalemin numarası nette var hepmiz arasak mı

    comments user
    bbycimisiniz?

    Olabilir, arkadaş bi bilgi alsın bakalım, hangi aşamada olduğuna dair ikna edici bir cevap alamazsak en azından aşamasını öğrenmek için arayabiliriz biz de. Bastırırsak cevap vereceklerdirrr

comments user
ekonomik

soruşturma mevzusunun doğru olmadığını hepimiz biliyoruz artık değil mi ??????

comments user
Malatyali

Sinav sube islerini aradim bu guvenlik sorusturmasi devam ediyormus biz bunu arayanlara mail atanllara soyluyorz diyor ince okuyup sık dokuyorlar bu 4. Sorustuma yapiliyor dedi bize verilen bilgi budur gunluk 100 kisi arayp soruyor mail atiyor baska bilgi yok

    comments user
    fantom

    ne alıyorlarmış ki 4. soruşturmaya geçmişler. Alt tarafı basit bi kütüphaneci.

    comments user
    bbycimisiniz?

    15.03.2017 tarihinde aşağıdaki mesajı yazdın, cuma açıklanacak dedin Malatyali. Kaynak da belirtmedin ve insanların umuduyla oynadın. Santraldeki adam ne bilsin hangi aşamada olduğunu bu kadar mantıksızlık olur mu ? Sonra da gelmiş bedduadan söz ediyorsun ayıptır. Kesin bilgin yoksa yazma, varsa da kaynak belirterek yaz!

    Benim dün 15 02 de aradigim kvgm santralde ki bayan ayin 15 sonrasi açiklanacagini arayanlara soyleyin dedi bu bilgi verimiş sina sube islerinde aksam 15 40 gibi konustugum zaat bana gore yarin yada en geç cuma belli olur dedi kim beddu ediyorsa allaha havale ediyorm kimsenin hayalleriyle oynamdim salaklik bende ki sizlerin merakini gidermek için yazdim bakanlikta her gün ayri telden konusuyor suçlu duruma dusuruyor insani

    comments user
    Malatyali

    Ben o gun aradgimda kvmg ve sinav subesinde soylenenleri yazdim kaynak diyorsn bunlar sonra burda tamamen bilgilendirme amacli yazoyorm herkes merak icinde bende bimere kadar yazdim resmi olan seyleri paylastim sen beni sucluyorsn kaynak yok uyduruyrsn diye yapma boyle biraz dusun ben bugun 1200 insana neden umutlandirym boş yere elime ne gececek mantikli ol burda herkes big almaki için burda

comments user
Erbaalı

Arkadaşlar Nabi Avcı’nın özel kalemiyle görüştüm onların bu aşamalardan şuan haberi Yok bende rica ettim şuan personel alımı hangi aşamada öğleden sonra tekrar arayıp bilgi alıcam.

    comments user
    Heyecanlı

    Umaım güzel bi haber verir

    comments user
    bbycimisiniz?

    Çok teşekkürler hocam, buraya da yazabilirseniz bilgi alınca memnun oluruz.

comments user
serdar

Türkiyenin neresinde çalışmak istersin diye herkese sordular mi arkadaşlar

Yani heryere gidebilir misin gibi bi soru sormuslardi bana size de soruldu mu ben farketmez dedim

    comments user
    Firestrak

    O soru hemen herkese soruldu. Gitmeyecek olanlar bile giderim dedi genelde.

    comments user
    firestrak

    o soru hemen herkese soruldu. her yere gitmeyecek olanlar bile gidebileceğini söyledi hatta.

    comments user
    Hakan

    Tabi ki herkese sordular bu soruyu sonuçta herkes kendi şehrini istiyor ama diğer illere kimler gidecek onun için soruyorlar.Torpili büyük olanlar istediği şehri alır geriye kalanları da dağıtırlar
    Peki her yere gider misin sonuçlar açıklandığında uzak diyip gitmemektik yapmazsın dimi

    comments user
    serdar

    Evet her yere giderim dedim hiç farketmez dedim

    comments user
    Sanatçı48

    Bana sormadılar. Çoğu kişiye de sormamışlar. Sorsalar kimse zaten çalışmam demez.

comments user
serdar

600 kişinin hepsini cagirdiklarina göre hiç düşünmediniz mi sorusturma olduda neden elenen olmadı diye 7 ay soruşturma olaydi elenen olurdu illaki…. bence alacakları 200 kişi bizden 100 s t. 100 arkeolog sorusturulur ise alındıktan sonra o da … 2 aylık süreçte yani 60 gün şimdide soruşturma olmaz olurda detaylisi ise girince olur. Bu kadar uzun sürmez o da. Sadece feto araştırılıyor diye biliyorum

comments user
carl gallagher

OHAL’den oturu once guvenlık sorusturması yapıp sonra kazananları acıklayacaklar. KVMG’deki bay boyle soylemıstı. ve hatta fazla beklentı içine girmeyin ama 3 aydan once acıklanmaz da dedı. sımdı tabı bilgi kirliliği de var. herkese farklı farklı birseyler soylemısler. ozetle hazıranı bulur acıklanması.

comments user
cenk

Ya gerçekten merak ediyorum hiç mi etrafınızda memurluğa atanan bir insan yok hiç mi görmediniz bir kişinin önce kazandığı belli olur sonra matbu bir form var onu doldurur ondan sonra güvenlik soruşturması başlar bu böyleyken nasıl inanıyorsunuz güvenlik soruşturması olayına . bir ön soruşturma oldu zaten 6 ay resmi tutanakta var bununla ilgili . ben de aradım bugün bana güvenlik soruşturması demediler değerlendirme aşamasında ondan sonra liste onaylanmak üzere makama gidecek dediler .

    comments user
    yorgun

    o konuda haklısın önce kazanılır sonra soruşturma yapılır. ben de aradım bugün özellikle sordum 6 ay soruşturma yapıldı zaten dedim, neyi bekliyoruz ? görevli 4 soruşturma yapıldı ayrı ayrı 3 ü tamam biri emniyette onu bekliyoruz. tuhaf ama aynen böyle dedi . bana göre soruşturma uzayınca bizi mülakata aldılar

    comments user
    CcC

    Değerlendirme aşaması dediği olay kimin torpili yerlerden kıvılcım çıkarıyor ona bakmak.

comments user
yorgun

bakanlığa sonuçlar açıklansın, güvenlik soruşturması gene devam etsin, bekleyelim deme şansımız olamaz mı bir girişim yapsak. kazananlar elenenler önüne baksın artık. yedek olayı vardır illaki güvenlikten geçemeyen yerine yedeği girer.

comments user
Hakan

Ben artık bugünden sonra burayı unutuyorum bu iş 1 ayda sürer 2 ayda bakın görün

comments user
cem

hayret edersin ya. Gerçekten olanları anlamak güç. 8 ay bitti resmen. 8 aydır bekliyoruz. mülakat sonucu neden acıklanmaz anlamış değilim. 8 aydır aynı umutla uyanıyoruz ve yeter artık!!

comments user
gezgin

Yemin ederim psikopata bağladım artık buradaki yorumları okumadan kendimi boşlukta hissediyorum sosyal medya bağımlısı gibi birşey sanırsam

comments user
Sanatçı48

Az önce sınavlar şubeyi aradım, güvenlik soruşturması devam ediyor. Süre belli değil. 7 aydır süren soruşturma halen bitmemiş yani mülakata bu yüzden herkesi çağırmışlar. Biraz daha sürer denildi. Bakalım 1 gün mü 1 ay mı yoksa daha fazla mı sürecek belli değil.

    comments user
    Malatyali

    Kardesim bilgi faln verme boşver sonra biz uyduruyormusuz falan dedi kodu yapanlar var ben soyledim guvenligin devam ettigini hatta bimerden gelen mesaji gosterdm hala benim uydurdugmu soyluyorlar kafani agritma boşver

comments user
Malatyali

Referandumdan önce belli olacakmis degerlendirme işi 15 martta bitti topu emniyete attilar artik ordan sonra bakanin onayina imzasina mi kalir açiklanir mi belli olmaz

    comments user
    arkeolog06

    değerlendirme işinin 15 martta bittiğini kim söyledi

    comments user
    Malatyali

    kvmg aradiginda orada ki bayan degerlendirmenin bittigini soyledi sonuclar 15 marttan sonra aciklanack demisti

comments user
fantom

bakanlığı sürekli arayıp meşgul edersek onlar da yeter artık deyip açıklarlar

comments user
Dert

Bakanlğın önune gidip eylem mi yapsak

comments user
ekonomik

AÇIKLAYIN ARTIK KAZANANLAR BEKLESİN KAZANAMAYAN DA İŞ GÜÇ BAKSIN

comments user
Malatyali

Emniyette evraklar varmis gelince aciklanir bekliyorz dedi

    comments user
    Bayx

    Bastan savma hareketleri yok emniyette evrak varmis 7 ay boyunca neyi beklemisler o zaman sacma

    comments user
    Bayx

    Bastan savma hareketleri bunlar yok emniyette evrak varmista zaten 7 ay boyunca ne yaptilar bi adamlar

    comments user
    Sanatçı48

    Harbiden biz 7 ay neyi bekledik. İşsiz güçsüz bir umut bekliyoruz. her aradığımızda 7 aydır güvenlik soruşturması dediler. Bari kazananları ve yedek listeyi açıklayın kimseyi yormayın.

    comments user
    Dert

    Anlamadm ben imzalanmış mı yani liste

    comments user
    Sanatçı48

    İnşallah bu hafta açıklanır, hayattan soğuduk artık.

comments user
oğuz

Eğer bir gün memur olursam bunlar gibi olmayacağım, vatandaşa hizmet edeceğim. Suratsız ve yavaşta olmayacağım. Ayıptır insanların umutlari ile oynanmaz bu kadar.

comments user
Bayx

Tahminimce referandumdan sonraya kaldi diyebiliriz daha once aciklanmazi supriz olur

comments user
ekonomik

daha çok bekleriz

comments user
BekleyenBBY

Hayırlı haftalar olması dileği ile

comments user
serdar

Bu hafta açıklanır bence

    comments user
    Heyecanlı

    İnşallah hala bir hareketlilik yok

comments user
Heyecanlı

Gözümüzün bakanlıgın sitesinde olacagı 1 hafta daha baslıyor insallah bu hafta hayırlısıyla acıklanir

comments user
cenk

Kazananlar belli olsun ondan sonra ben 1 senede beklemeye hazırım ama kazanıp kazanmadığımızı bilmiyoruz insanı meraklandıran bu .

comments user
CcC

Liste açıklanınca da evrakları teslim etme ve göreve başlama süreciyle ilgili de bizi bu şekilde oyalayacaklardir diye tahmin ediyorum. Umarım yanilirim

    comments user
    yorgun

    aynen öyle olacak. daha çok oyalarlar

comments user
Dert

Arkadaşlar bu iş galiba referandum sonrasına kalacak. Çünkü evet çıkarsa imza ve atama sorunları ortadan kalkacak diye haber yapmışlar. Ben de öyle yorumladım

    comments user
    CcC

    Nerde yapılmış haber. Evet ya da hayır çıkmasıyla ne alakası var atamaların.

    comments user
    Sanatçı48

    Alakası yoktur. Bakanlık isterse yarın yayınlar sonuçları ama nasıl bir süreç var bilmiyoruz. Mantıklı olan sonuçlar açıklanıp sonra güvenlik soruşturması yapılmasıdır. Bu kadar insan önüne bakardı böylece.

comments user
Hakan

Ya arkadaşlar gitmeyen 50 kişiyi bırakın her yere gitmeyecek çok adam var ama orada laf olsun diye giderim diyenler çok oldu yoksa dağ başı da olsa giderim diyen herkes yerleşir emin olabilirsiniz ama yedeğe falan kalanlar olacaktır mesela benim girdiiğim gün çok bayan vardı onlar için olmazsa olmaz kendi şehirleri çoğu gitmem başka yere diyodu yedek planlaması nasıl olacak orası da belirsiz il bazında mı yoksa genel bir sıralama mı herşey gizemini koruyor umarım pazartesi açıklanır

    comments user
    yorgun

    evet kardeşim . bu haftadan ben de umutluyum
    keşke soruşturmayı liste açıklandıktan sonra yapsınlar.
    ama bakanımız sürekli şehir dışında bugünde izmirde . imzalık bir durum varsa bu süreç uzar.

comments user
serdar

50 ye yakın atanan arkadaş girmedi mulakata yuzdeleri hesaplarken bunu da göz önüne alın bence

comments user
Sanatçı48

Atandığımız belli mi sanki. Diğer 400 sözleşmeli facebook grubunda ve burda herkeste atanmış gibi bir his var.Mülakatlar herkesin iyi geçti. Bir kişinin atanma ihtimali %33. Yani elenmek daha yüksek olasılık.
Şu durum var sadece sonuç belli olsun önümüze bakalım. Bu durumda atanmış olalım yeterli. Haftaya güzel başlamak dileğiyle.

comments user
anlamsız

saçma. sonuçta atanmadan önce bir araştırma olur. atanmadan sonraki araştırma şuan ülkenin son dönemde yaşadığı olaylardan kaynaklı. yani işi çok dramatikleştirmeyin. tamam her krumun formatı farklı ama bu kadarda yapmazlar. önümüzdeki hafta açıklanıcak gibi. bu gece istihareye yatıcam. son çare başka elimizde ne kaldıki:) atandıktan sonra beklemeyelim abi hemen çalışalım. beklediğimiz süre sonra yine uzar adamlar kötü alıştı nasılsa. bu kadar bekledik. yedirmeyelim kendimizi diyecem ama demek isteyenler diyebilir:) büyük ihtimal nisanda başlarız. bi umut. sezerciğe döndük burda:)

comments user
Hakan

Arkadaşlar 5 ay sonra da başlamaya razıyım yeter ki sonuçları açıklayın ona göre geleceğimize yön verelim ama gel gör ki kütüphaneci,müze araştırmacısı ya da arkeolog bunlar angarya olarak gözüküyor açıkçası yani çok da önemli değil 3 ay sonra da alsalar 5 ay sonra da alsalar.

Bakan bey şuan konuşuyor Çanakkale anma programında dön pazartesi ver onayı bakanım dök bizi sokaklara

comments user
fantom

Liste açıklansa dahi göreve başlamak bayağı uzun sürer. Yine diyecekler güvenlik soruşturması yapılıyor diye.
Bu süreç:
1- 300 kütüphaneci alacağız denildi tamam dedik
2- 300 den 200 e düşüldü ona da tamam dedik
3- kadrolu değil sözleşmeli olacaksınız denildi ona da tamam
4- Onu da mülakatla alacağız denildi e ona da tamam dedik
5- 7 ay güvenlik soruşturması yapıyoruz diye mülakat için hiçten yere beklettiler ona da tamam dedik
6- sonuçlar açıklanacak ama güvenlik soruşturması devam ediyor hala diyorlar… Muhtemelen hala bu şekilde oylamalarla devam edilecek
Allah aşkına bu nedir yaaa…

    comments user
    yorgun

    bu kpss döneminde yeni personel almamak için olabilir. almayacaklarda bu gidişle

    comments user
    yorgun

    ya da seneye iki puan türünü ( 2016-2018 ) gene birleştirecekler yeni alımda.

comments user
oğuz

Bakanlık mulakatindan 2 gun sonra katiplik mulakatina girdim. ve gecen hafta cuma günü sonuçlar açıklandı. Bakanliklar arasindaki iş hızları çok farklı gerçekten

comments user
D

Arkadaşlar ben yargıtayın da mülakatına girdim. İki ay oldu o da acklamadı sonucu. Umarm kültür bak. Bu kadar uzatmaz

    comments user
    hakan

    yargıtayda ne mülakatıydı bby mezunu musunuz

    comments user
    D

    Tarihciyim. Yargıtayda katiplik mülakatına girmiştm. Sadece 60 kişi alınacak. Ona rağmen bu kadr uzadı iki ay oldu hala acıklanmadı

    comments user
    yorgun

    referandumu bulacak belkide geçecek ama 6-7 aylık ön güvenlik soruşturmasından dolayı her an çıkabilir. umudu kesmemek de lazım yerine göre.

comments user
cenk

Atananlara güvenlik soruşturması yapılır ancak önce kazananlar belli olur kapsamlı bir form doldurulur ondan sonra güvenlik soruşturması olur benim şahsi kanaatim yakında açıklanacak olduğudur .

comments user
Hakan

bıktık yahu gerçekten ne olacaksa olsun çaresizce bekliyoruz aylardır,bu işin sonunda hüsran ile karşılaşmak da var toplasan 2-3 dakika görüşme ile neye göre yerleştirme yapacaklar orası da meçhul ama açıklansın artık

comments user
anlamsız

TKD’nin amaç ve kapsamları içinde böyle bir çalışma bulunmamaktadır:) benim aciz ve bitkin meslektaşlarım:) yapsalar şimdiye kadar yaparlardı emin olun:) ama yinede bizi şaşırtsa fena olmazdı.

comments user
fantom

Arkadaşlar TKD ye iletelim durumu. Daha ayrıntılı bilgi vereceklerdir.

comments user
Kütüphaneci

Bizim 7 ay beklediğimiz neydi, biri açıklayabilir mi? Güvenlik soruşturması var bitmedi dediler bekledik. Şimdiki ne soruşturması.

comments user
Malatyali

Sözleşmeli personel 657 sayılı Kanuna tabi bir istihdam şekli olduğundan, bu statü ile çalışmaya hak kazananlar için sözleşme imzalanmadan önce güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapılmasına dair bir düzenleme bulunmaktadır. Arşiv araştırması sonuçları en geç 30 gün, güvenlik soruşturması sonuçları en geç 60 gün içinde neticelenmektedir. Ancak uygulamada bu süreler çok fazla aşılmaktadır.

comments user
yorgun

bekliyoruz 7 ay bekledik . ama bu süreç sonunda atanamazsak çok üzücü . herkes için tabiki…

comments user
Kütüphaneci

Ben de öyle düşünüyorum yorgun kardeşim. 15-20 gün sürer, umulmadık anda çıkar.

comments user
yorgun

haftaya da çıkmaz gibi görünüyor . güvenlik soruşturmaları en az 15-20 gün sürermiş

    comments user
    RvP

    ne 10u ne 15 i atananlar 1.5 aydır bekliyor

comments user
ekonomik

bugünde yok…haftaya inşallah artık..

comments user
BilgiNedir

Kaynak kaynak diye tutturdunuz. Bu konu ile ilgili doğru ve net bilgi bakanlığın duyurusuyla olur onun dışındakiler duyumdur soylentidir e bunları da paylasmak suç değil herhalde. Tamamen trol amaçlı yazan var mıdir onu bilemem ama herkes bunun farkında olursa ortada yanilma falan da olmaz:D burasi yorum yaptigimiz bildiklerimizi paylaştığımız fikir alisverisinde bulunduğumuz bi mecra sonuçta.

Serdar arkadaşın yazdığını hafta basinda ben de duydum listeler hazirlanmis bakan beyin onayini bekliyormuş ama gelip buraya yazmadim kaynak falan dersiniz diye. Sonuçta bu tarz kesin olmayan duyumlar tanidikla, tanıdığın tanidigiyla falan geliyor kulağa (yetkili, 2017) gibi bi atıf mi bekliyosunuz anlamadim ki 😀 su da var ki sonuçta her duyum bir sekilde bakanlik kaynaklidir kültür bakanligindaki iş için devlet malzeme ofisinden duyum alacak halimiz yok 😀 neyse herkese iyi günler sabırlı beklemeler…

comments user
Malatyali

Benim kendi dusuncem şimdiye kadar ki bakanligin bimere cevabina gore listeler belli oldu bakanlik 400 kisilik listeyi Mit’e göndermistir üst makamdan gelecek karara gore listeye son şekli verilerek yayinlanacktir yedekler listeside belirlenck yayinlanmasi bugun yetismeye bilir haftaya netlesir

comments user
anlamsız

“”””Doğru bilginin ne olduğunu ona nasıl ulaşılacağını 4 yılda öğrenemediyseniz ayıp olmuş.”””

EL CEVAP:biz okurken elektronik kaynaklarda böyle bir ders yoktu.(sitede paylaşılan verilerle ilgili) bu kastedilen bilgi makale ya da süreli yayın kategorisine girmiyor. daha ayrıntılı bilgi verirseniz sevinirim:)

“””Bu konuda yetkili merci bölümün derneğidir. Geçerli bilgiyi yalnızca onlar öğrenir. Ve onların açıklayacağı bilgiyi muhatap alınız.”””

EL CEVAP:bu yetkiyi onlara kimler verdi. madem verildi niye kullanmıyolar?:)yanlış anlama fantom kardeş sadece sohbet etmeye çalışıyoruz:)

etkinlikten kasıt ye-iç-yat üçlüsümü:)?

comments user
Hakan

Tamam fantom haklısın da o zaman neden gelip buraya liste bakanın odasındaymış gibi şeyler yazılıyor,o zaman sorarım sana Serdar dilgin nereden duydun bunu yok eğer goygoyculuk oynuyorsan da buradaki bir çok insan seni anıyor haberin ola

Derneği bırakın ben derneğin bugüne kadar olumlu bir hareketini görmedim dernek kalkıp bilgi alacakta açıklama yapacak,yaptıkları tek şey her yıl etkinlik düzenlemek

comments user
fantom

Beyler ve bayanlar, yanılmakta olduğunuzu sizlere belirtmek istiyorum. Ne konuda mı?
1- Mülakat sonuçlarının açıklanmasında hiç bir bilgi yoktur. Ne bugün ne de başka bir gün. Yüksek ihtimal bugün de açıklanmayacak.
2- Liste bakanlıktaymış onay bekliyormuş, tam olarak hangi odasında, şu an liste ne yapıyor acaba, aç mı tok mu…. safsataları bir kenara bırakınız lütfen, lütfen… Bunların hepsi hayal ürünüdür. Beyler sonuçlar için kimse tarih vermez, veremez. Bakanlığın masasında onay beklediğini kim söylüyor Allah aşkına kendinize gelin biraz.
3- Birinin bir şeyler uydurması diğerlerine umut oluyor ve sahte sevinçlere neden oluyor. Biraz realist olunuz. Doğru bir tanedir. Herkes ayrı şey söylüyor oysa. Onun doğru olma ihtimali var mı? Hepiniz Bilgi ve Belge Yönetimi öğrencilerisiniz. Doğru bilginin ne olduğunu ona nasıl ulaşılacağını 4 yılda öğrenemediyseniz ayıp olmuş.
4- Bu konuda yetkili merci bölümün derneğidir. Geçerli bilgiyi yalnızca onlar öğrenir. Ve onların açıklayacağı bilgiyi muhatap alınız. (bir açıklama yapılmadı)
5- Teşekkürler…

comments user
Hakan

Bakan bey bugün imzalar mı acaba Serdar kardeşim duyumu nereden aldın Malatyalıya en geç cuma açıklanır denmişti bugün mesai bitimine doğru olabilir mi

comments user
cem

Hayret edersin ya. Hergün biri çıkıyor bişeler diyor. Bakanlıktan söylenen tek bişe var o da bekliyoruz. Yerleşenlerden kastın ne @serdar merkezi mi yoksa sözleşmelilerle ilgili mi söylüyorsun?.En önemlisi kaynak ne?

comments user
hakan

serdar kağıdın odada olduğuna kadar biliyorsa bu iş bitti diyebilir miyiz beyler

comments user
serdar

Serdar kardeşim bilgi nerden kaynaklı teşekkür ederiz 🙂

comments user
Serdar Dilgin

Arkadaşlar, yerleşenlerin listesi şu an bakanlığın odasında. Bakan bey imza atarsa yarın bile açıklanabilir. Güvenlik soruşturması falan da hikaye, öyle bir şey yok…

    comments user
    Kütüphaneci

    İnşallah öyledir kardeşim.

    comments user
    Serdar Dilgin

    Saçma yorumlardan sıkıldım ya. İnsan bazen buraya bakıyor arada belki bir gelişme vardır diye ama burayı eğlenceli bilgi paylaşıma çevirenler var, biraz olumlu bakmalıyız, ümitvar yaklaşmalıyız. İnsanları boş sözlerle kandırmamak gerekiyor…

    comments user
    RvP

    bakanlığın hangi odasındaymış kardeşim bilgin var mı?

comments user
Malatyali

BİMER BASVURU SONUCUM ARKADASLAR Sözleşmeli personel sözlü sınavı Kültür ve Turizm Bakanlığı Sözleşmeli Personel Alım Usul ve Esasları çerçevesinde gerçekleştirilmiş olup, sözlü sınavının değerlendirilmesi çalışmaları ilgili heyetlerce devam etmektedir. Başarı listelerinin onaylanmasını müteakip, güvenlik soruşturmaları da neticelendiğinde, sonuçları Bakanlığımız resmi internet sitesinin “haberler duyurular” kısmından duyurulacaktır.

    comments user
    hakan

    vay malatyalı hoş geldin
    bu açıklamadan benim çıkardığım çok bekleriz

    comments user
    Malatyali

    Dün geldi mesaj sinav sube isleri cvplamiş buna bakinca sanki mülkattan önce guvenlik sorusturmasi yapilmamiş bosa 6 ay beklemşiz

    comments user
    hakan

    bence de 6 ay boyunca hiç bir şekilde gündeme gelmemiş bizim alımlar muhtemelen çok uzattık alalım artık diyip yaptılar mülakatı 2 ay da bunu beklersek şaşırmam

    comments user
    cenk

    O zaman bu 15-20 gün lafı nereden çıktı çok enteresan gerçekten ben yarın açıklanırsa da şaşırmam 3 ay sonra açıklanırsa da şaşırmam doğrusu . Bir de sendika tutanağı var güvenlik soruşturması devam ediyor diye 6-7 ay önce tutulmuş o ne peki ?

    comments user
    yorgun

    daha çok bekleyeceğiz galiba 2 ay kadar sürermiş. ama yarın açıklanırsa da şaşırmam

comments user
anlamsız

1-atanırsan hemen askere almazlar.
2-bu zamana kadar ömrünü bitiremeyene raslamadım
3-fakirin ekmeği umut demişler:)

kusura kalma sana biraz kıvılcım sıçratmışım hakan kardeş. orada zikretmek istediğim zaten adaletli bir alım olsa puan sıralamasına göre alınırdı. sınavın açıklanmayışı bizi bu noktaya getirdi.serdarın cümleleri biraz beni tahrik etti.kusura kalmayın site sakinleri. sizede bu yapmaya hakkımız yoktu. aslında daha yazmicaktımda, hakan anlamsızın anlamını yanlış anlamasın istedim sadece:)
NOT: bedellide çıkcak gibi durmuyor ha… neyse çıkmadık candan ümit kesilmez. bu cümle ne anlama geliyor derseniz bende anlamadım. ritime uyduğu için söyledim sadece. iyi akşamlar apartman sakinleri:)

comments user
Hakan

Burda çok değişik kafalar var ben kime ne cevap vermişim anlamadım hayır birde oldu da bu adamlarla aynı yere atanırsak ömür geçmez orada

Neyse çogzel planlarım var şöyle izmire atansam sonra Ege de yüksek lisansa kayıt olsam seneye bedelli çıksa fena mı olur dostlar ekimde tecilim bitiyor 🙁

comments user
anlamsız

“serdar 16/03/2017 ile 13:26
Anlamsız kardes anlamsız anlamsız ve boş konuşuyorsun hakan sana çok güzel cevabını vermiş “”bu sınav 2014 kpss mezunlarının hakkıydı””(HİÇ SANMIYORUM. DUYANDA BAŞVURU NUN SON GÜNÜ 2016 KPSS SINAVI AÇIKLANDI SANAR. BAKANLIĞIN RESMİ KAYITLARINI İNCELERSEN 2016NIN OCAK AYINDA ALINMASI PLANLANIYOR DEMİŞTİ.) son anda 2016 kpss dahil oldu ama ne oldu darbe girişimi uzayan süreç ve atananlar oldu .geriye kalanlarda ilerde kadro vermezler diyip yaptıkları firsatciligin ekmeğini yesinler(BEN KADRO VERMEZLERDE DEMEDİM) sen insanları kışkırtıcı(:)) konuşma bana bu yorumu da yaptırdın vebali senin boynuna( YAZMASAYDIN BOYNUMA OLMAZDI. ŞUNU UNUTMAKİ SANA BENİ SORMAYACAKLAR ÖTEKİ TARAFTA, SANA SENİ SORACAKLAR.(human))”

ben sana ne dedimde sen 2014 kpss ile bağdaştırdın.kpss konusu yapmış bide. acıyorum bu kişilere. 2014 kpss ile başvurabilme hakkınız vardı. önünüzemi durdur başvursaydınız. hakanın yazdıklarını ise hiç anlamadım. madem millet 85-90 ile atanıyo devlet neden 60 puan ve üstü başvurabilir şartı getiriyo. atanamicakları halde neden 60 puan diyor. önce buna odaklanın sayın meslektaşlar. son anda 2016 sınavının açıklamasına bir gün önce bakanlık açıklama yaptı alıcaz diye.nasıl vicdansızlıktır bu. yazık günah. madem çok zekidin 2016da yüksek al atan önüne mi durduk. ben sözleşmeeliye takılıyorumda demedim. sadece gitmezsek yaptırımı olur mu dedim. allahım hala aklım almıyo. ayrıca hakanı yorumunuda okudum. bana lafta yapıştırmamış senin gibi.SERDAR bu sözlerim sana. anlamsız dememin sebebi bir türlü seni anlayamamam.

SİNİRİNİZİ BENDEN ÇIKARMAYIN. 2-3 KELAM BİŞEY YAZALIMDA NEŞELENSİN SİTE DEDİK. SİZİ BU GEREKSİZ VE ANLAMSIZ HALLERİNİZLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM. VE MALESEF BİRDE MESLEKTAŞ OLACAK. BİRDE AYNI IRKTANIZ.

kusura bakmayın apartman sakinleri:)

comments user
!!!

cevap için teşekkürler Hakan bey.

comments user
!!!

sizinle mesleki saygımı veya kendime olan saygımı tartışacak değilim. mesajımı görüp saçma sapan yorum yapan şahsınız oldu sizden başka kimse olumsuz dönüş yapmadı farkındaysanız cevap vermeseydiniz yada bundan sonra cevap vermezseniz daha isabetli olacaktır. Münakaşa edip bu yazıları okuyan hiçbir meslektaşımı meşgul etmek istemem. Soruma gelince sizin gibi cevap verilecekse sorumun yanlış olduğunu düşünen cevap vermez uzatmaya da gerek olmaz

comments user
Hakan

arkadaslar suan hali hazirda sozlesmeli bir kutuphaneci olmadigindan maas konusunda net bilgi alamazsiniz kadrolu bekar yeni ise baslamis kutuphanecinin maasi bellidir sanirim onlardan bi miktar az alirsiniz yazdigim rakamdan fazlasi olmaz ama hayir anlamadigim sehir degistirmekten falan bahseden arkadas ne bekliyor ki 3500 civari mi 2500 den az olmaz cok da fazla olmaz sonucta teknik sinif olarak geciyoruz

comments user
!!!

bu kadar uzun yazı yazacağınıza eğer biliyorsanız paylaşmanız yada cevap vermemeniz daha saygıdeğer olurdu

    comments user
    bbycimisiniz?

    asıl sizin araştırmadan soruşturmadan buraya yazmanız mesleğinize ve kendinize saygısızlık değil mi? bi düşünün isterseniz!

comments user
!!!

bu yıl ile ilgili kesin bilgi sahibi olan varsa bizimle paylaşabilir mi ? şehir değiştirmek için maaş hususu önemli

    comments user
    bbycimisiniz?

    657 Sayılı Devlet Memurları kanununu inceleyebilirsiniz. Bilgi ve Belge Yönetimi mezunu olduğunuzu düşünerekten böyle bir bilgiyi mevzuatlarda aramanızın daha mantıklı olacağını düşünüyorum yanlış mıyım? Kesin bilgi arıyorsanız araştıracaksınız!

comments user
ekonomik

2015 atamasında 2530 gibi bir maaş yazmışlardı 2015 duyurularından görebilirsiniz.
Ama brüt maaşmış

comments user
!!!

maaş 2600-2700 mü ?? bu konuda gerçekten bilgi sahibi olan varsa yazabilir mi ????

comments user
Hakan

Yarın açıklanmaz ise öğleden sonra rica ediyorum herkes arasın millet ile dalga geçmesinler bilmiyorsanız gün tarih vermeyin diyelim en azından

comments user
oğuz

Mulakatta her yere giderim deyip, ama her yere gitmeyecek, sehrinden disari çıkmayacağını soyleyen 2 arkadasm var. sizin çevrenizde de varmi böyle bir durum. eger varsa yedeklerdende atanan olur baya

    comments user
    firestrak

    tabi yedek liste açıklanırsa.

comments user
serdar

Anlamsız kardes anlamsız anlamsız ve boş konuşuyorsun hakan sana çok güzel cevabını vermiş bu sınav 2014 kpss mezunlarının hakkıydı son anda 2016 kpss dahil oldu ama ne oldu darbe girişimi uzayan süreç ve atananlar oldu .geriye kalanlarda ilerde kadro vermezler diyip yaptıkları firsatciligin ekmeğini yesinler sen insanları kışkırtıcı konuşma bana bu yorumu da yaptırdın vebali senin boynuna

comments user
hakan

neyse arkadaşlar benim için yer şehir önemli değil sözleşmeli olduğuna da takılmayın kadroya illaki geçersiniz geçmeseniz bile özel sektör gibi düşünmeyin kimse sizi atmaz durduk yere.Yeter ki bir yere yerleşelim 70 puanla memur olacağız işte daha ne olsun şu zamanda resmen nimet yav maaş da öyle az buz değil en az 2600-2700 alacağız belki 100 fazlası da olabilir.Millet 85 puan alıp düz memurluğa zor atanıyor,umarım hak edenlerin yerleştirildiği bir süreç olur araya bürokrasiden birilerini sokup istedikleri şehire yerleşecekleri de şimdiden vicdanları ile baş başa bırakıyorum

    comments user
    Kütüphaneci

    80-85 le atanamayıp da 70-75 le atanananlarada vicdan dayanmaz.

comments user
mrycn

en son arayan var mı bakanlığı? Liste ne durumda acaba…

comments user
talihsiz tarihçi

en iyisi atanalım öyle tartışalım. daha kim atandı belli değil. yok istifa edilir mi edilmez mi bunları bir kenara itelim. şu anda liste açıklansın herkez önüne baksın yeterli.

comments user
çapsız

istifa etmesine gerek yok kurumun muvafakatı yeterli kendi içinde

    comments user
    hakan

    kurum muvafakat vermez işte böyle bir durumda eğer yer değiştireceğin statü daha üst ise vermek zorundadır ancak sen aynı pozisyona başvuruyorsun hocam zaten taşraya zar zor kütüphaneci atanıyor gidenler de öyle hemen değişirim iye düşünmesin kurum muvafakat vermez

    comments user
    çapsız

    dayı meselesi

comments user
anlamsız

bunun bir yaptırımı olur mu isim çıkarsa. sonuçta imza atmadı sözleşmeli olmak için. bu işler nasıl yürüyor. birazda ha bilgi verirseniz sevinirim. hiç yoktan neyle karşı karşı olduğumuzu bilelim. hem anlamadığım nokta listede ismimiz varsa resmi olarak atanmış mı oluyoruz. gitmezsek ohal var bir yaptırım olabilir mi. sonuçta bir kamu kurumunu meşgul ettik. cevap verirseniz hem atanıpta gitmeyenler neyle karşı karşıya olduğunu bilsin. üç beş kişinin boş laflarına kanmasın.

bir anlamadığım nokta ise madem haziranda alım olacak serdar denen arkadaş. galiba sana vahiy indi:) bu konu ile ilgili. gerideki sıralarda isen. onlar atanırsa senin önün açılmış olur ve sen gidersin. mantıken:)

comments user
Hakan

Fırsatçılığı bilmem ama yüksek puanlı arkadaşlar haziranda ya da kasımda atanırım kadroya geçerim diye düşünüyorsa 1 yıl asalet tasdik olmadan hiç bir yere kıpırdayamazlar ancak istifa edebilirler istifa durumunda da direk başka kadroya geçemiyorsun yani benim bildiğim bu onun için bu tarz hesapları olanlar varsa ne kadroyu ne kendini yaksın zira göreve başlayıp 5 ay sonra istifa edince o kadro boş kalacak yerine kimseyi de göndermeyecekler ya da baştan hiç gitmeyin böyle yapacaksanız

comments user
anlamsız

kimseyi yanlış yönlendirme serdar bilgilerinle. rica edicim. geçen yıl bakanlığın 9 kişi aldığını ne zaman unuttun. herkes kendi fikrini kendisi verebilir. onlar yetişkin. yanlış yönlendiripte insanların ekmekleriyle oynama. lütfen. hangi sıradasın bilmiyorum. dediğim gibi sözleşmeli alım olursa ne kadar olur belli değil. dağıtılan 1000e yakın kadroya bakın bakanlığa 20 tane verildi. ve toplam kaç kişi alınacak belli değil. diğer kurumlarda alabilir ama. bilinmez. fırsatçılık yapmayalım. lütfen

comments user
serdar

Asagidaki yorumda demek istedim ki sözleşmelinın riski vardı da bu 80 ve üzeri alan arkadaşlar merkezi atamada kadrolu gidecekken niye sözleşmeli ktp.basvurdular şahsen puanim 78 79 80 ve üzeri olsaydı basvurmazdim. Ve ne zamana kadro alinabiyor maaş nedir işim olsun da tek önemli değil diye düşündüğüm için bakmadım açıkçası cevaplar için şimdiden teşekkürlerr

comments user
serdar

Yani atandik diyelim bu sefer de kadro alana kadar atılma riskimiz mi var ??? İllaki oh atandim yan gel yat olmayacak fakat insan dokuz doğurur ya kadro alana kadar o zaman .puanı yüksek arkadaşlar da başvurdu kadrolu gidebilmek şansları varken bu böyle olunca insanın aklına sözleşmeli neden bu risk varsa basvurdular .açıkçası sözleşmeli maaş ? Ne zamana kadro alınır vs bilgimiz yok anca ne zaman açıklanır onu konuştuk

comments user
anlamsız

artık soruşturma cümlesini ağzınıza almayın nolur. o kadar çok fransızımki anlatamıyorum derdimi şuan. kusura bakmayın meslektaşlar. ne zaman sonuçlar açıklanır cümlesini duymak istiyorum sadece. please:) lütfen.

comments user
anlamsız

zaten sözleşmeliyiz. ne kadar soruşturma yaparlarsa yapsınlar. bişey çıkmadıktan sonra, daha sonra arştırma yaptıklarında ne çıkabilir ki. saçma. zaten olası bir hata durumunda memuriyetten atma hakkına sahipler. sonuçta sözleşmeliyiz. anlam veremdim bir türlü. yuvarlak bir mekanizmanın içinde sürekli koşturulan bir fare gibi hissediyorum kendimi artık. süreli aynı yerdeyiz. başladığımız gibi. bizi bu çıkmaz delhize sokanlara tek cümlem. kurtarın bizi bu döngüden:)
yaş 35 yolun yarısı ederden devam edebilirsiniz…..

comments user
cem

Bence olan şu; mülakat sonuçlandı imza bekliyor yayımlanması için.

    comments user
    talihsiz tarihçi

    aynen

comments user
sefa

arkadaslar sorusturmalar devam ediyor mu diye soran oldu mu herkese farklı cevaplar veriliyor

    comments user
    Hakan

    hocam soruşturma işi 1-2 aylık bir süreç değil sen mesleğe başlayınca da devam edecek geniş bir süreyi içeriyor,eve bir kere polis gelme ile bu işlem bitmiyor arşiv tarası var o yüzden şuan güvenlik soruşturmalarının devam ettiği ve bu yüzden sonuçların açıklanmadığı pek mantıklı değil.

    comments user
    Kütüphaneci

    Az önce bir sanat tarihçi arkadaşımıza soruşturma devam ediyor, büyük ihtimalle üst makamdan gelir gelmez yayınlayacağız demişler. Artık kime inanacağımızı şaşırdık, bekleyeceğiz.

    comments user
    Hakan

    hocam inanın bu bahane yani güvenlik soruşturması dedikleri nedir 6 aydır bekliyoruz biz,tek seferde yapılıyorsa neden 6 ay bekledik o zamanda güvenlik soruşturması diyorlardı.Geçen bir polise sordum dediği şey güvenlik soruşturmaları uzun bir süreç bir anda olup biten değil

    comments user
    talihsiz tarihçi

    bence de haklısın hocam . 6-7 ay neyi bekledik o zaman.

comments user
idris

Arkadaşlar, az önce aradım en kıza zamanda açıklanacak dediler.
Ne kadar kısa bir gün iki gün yada cumaya kadar falan dedim.
Belli değil en kısa zamanda açıklanır. dediler.
Sabırla beklemeye devam……

    comments user
    talihsiz tarihçi

    nereyi aradınız kardeşim? hangi tel çoğu açmıyor.

comments user
cenk

Arkadaşlar hala bu memur milletinin ağzına bakıp burada birbirinizi kırıyorsunuz memur milleti bir şeyi bilse de söylemez söyleyemez o yüzden ne açıklanacak deseler inanın ne açıklanmayacak deseler inanın beklemekten başka çare yok .

comments user
talihsiz tarihçi

kvmg’yi aradım personel daireye sonuçlar 10 gün kadar önce verilmiş. onların bilgisi yokmuş ne zaman açıklanır.

comments user
Hakan

Öğle arasına girerken aradım çıkan kişi bilgimiz yok dedi kapattı,neyse madem Malatyalıya bu kadar detay vermişler inşallah bugün yarın en geç Cuma’ya kadar açıklanır eğer açıklanmaz ise de tekrar arayıp neden yalan söylüyorsunuz diyin arkadaşlar,çocuk oyuncağı mı bu

comments user
anlamsız

kusura bakma malatyalı. millet olarak çileden çıktık. sarcak birini arıyoruz:)

comments user
anlamsız

yani. beklemek bir erdemdir.
beklemek sabrın yüceliğini gösterir:)
bu nasıl bir beklemektir ki herkesi çileden çıkartır.
beklemek, sabır ve çile üçgenindeki bu gönlüm. dördüncüyü aramaktadır:)

“”bu nedir yov””

comments user
Malatyali

Dün 15 02 de aradigim numara budur 0 ( 312) 5086000 (kultur varliklari muzeler genel mudurlugunn)bana santralde ki bayan ayin 15 sonrasi açiklanacagini soylediler bize soylenen budur dedi arayanlara bunu soyleyin dedi bende geldim yazdim bu sayfada hata yapmisim bu bilgiyi vermekle

comments user
firestrak

arkadaşlar hepimiz bekliyoruz, herkes aldığı duyumları burada paylaşıyor paylaşan kişi de bekliyordur. Sinirlerimiz bozuluyor ama burada birbirimizle hakarete varacak kadar tartışmamıza gerek yok.

comments user
Malatyali

Benim dün 15 02 de aradigim kvgm santralde ki bayan ayin 15 sonrasi açiklanacagini arayanlara soyleyin dedi bu bilgi verimiş sina sube islerinde aksam 15 40 gibi konustugum zaat bana gore yarin yada en geç cuma belli olur dedi kim beddu ediyorsa allaha havale ediyorm kimsenin hayalleriyle oynamdim salaklik bende ki sizlerin merakini gidermek için yazdim bakanlikta her gün ayri telden konusuyor suçlu duruma dusuruyor insani

    comments user
    Hakan

    Arıycam birazdan sorucam kardeşim eğer doğruysa hakkını helal et her arayana farklı bişey söylüyorlarsa onları da Allah’a havale ediyorum

    comments user
    cem

    iyi de bizde uzay işlerini aramıyoruz! Bizde ktb yi arıyoruz. bişe dedikleri yok.

    comments user
    Malatyali

    Benim kimseye yanliş uyduruk bilgi verecek seviyem yok ne duydumsa bilgilendirme amacli yazdim dün konustugum saate kadar da yazdm ki emin olun zaten trolluk ahlaksizlik yapsam açklama yapmm burada herkesin durumu belli bir umutla guzel haber bekliyor

comments user
D

Peki cumaya kadar açıklanrsa siz ne yapacaksınız özür dileyecek misiniz malatyalıdan? Bence hakszlk ediyosunuz. Sonuçta o da duyduğu şeyi söyledi

    comments user
    Hakan

    Abi ne diyorsunuz anlamıyorum adam aradım biz kimseye öyle bişey demedik demişler telefona bakan kişi aynı zaten Malatyalı duyduğunu mu söyledi yoksa hikaye mi yazdı orası muallakta o zaman açık açık söyleşin şu saatte görüştüm desin ben arayıp sorucam dün böyle böyle dediniz mi diye hadi buyursun

    comments user
    cem

    Hakan merakla yazmanı bekliyorum kardeşim.

    comments user
    cem

    Şaka mı yapıyorsun ya? bakanlığğı aradım öyle bişe demedik dedi. herkese aynı şeyleri söylüyoruz dedi.

comments user
cem

akıl yaşını gerçekten merak ediyorum ben bu kişinin. Ama çok saydım söyleyim!

comments user
Heyecanlı

Açıklanmasına yakın bu hafta acıklanır gibi konusurlardı ornegin mulakat tarihi icin bu hafta acıklanır yada en gec pazartesiye demislerdi suan böyle bisey demediklerine göre demekki hemen açıklanamayacak boş yere insanı umutlandıran arkadaşlar bu vebalin altından nasıl kalkacak acaba

comments user
Hakan

bu yaptığına *** denir ne geçiyor elinize insanların duyguları ile oynayınca,yalan olduğu belliydi zaten kim der ki söyleyin diğer kişilere yarın açıklanacakmış valla bir sürü insanın bedduasını aldın kardeş işin gücün rast gitmez bu saatten sonra

comments user
cem

İnsan da biraz olsun ahlak olsun. kaç yaşında insansın. şimdi sınav şubeyi aradım kesinlikle öyle birşey olmadığını söylediler biz kimseye tarih vermedik dediler veya şu zamana kadar dememişler. @malatyalı amaç ne? sen parka git oyun oyna haydi

    comments user
    fantom

    Arkadaşlar lütfen birbirimize bu şekilde ithamlarda bulunmayalım. Sonuçta hepimiz meslektaşız. Yarın öbür gün yüz yüze baktığımızda konuşacak lafımız olsun. Ne zaman açıklanacağına dair bir bilgi hiç bir merci tarafından açıklanmamıştır. Hala gizemini korumaktadır.

    comments user
    Hakan

    Yav adam kalkmış pişkin pişkin şununla görüştüm bununla görüştüm arkadaşlara söyleyin yarın açıklanacakmış diyor bunun gibilere ne desek

comments user
Heyecanlı

Açıklansın artık şu liste. Hergun bugun acıklanacak mı diye uyanıyoruz neden net bi bilgi vermezler

comments user
cenk

Bilgi değil tahminimi söylüyorum kazananlar bellidir ve makama imzaya gitmiştir ve imza bekleniyordur o yüzden bugün yarın imzalanır ve açıklanır .

    comments user
    İsmail Karaca

    Aynen öyle bir durum olabilir. Mülakata katılmaya hak kazananların listesini açıkladıklarında dosyanın meta verilerini incelediğimizde ilan tarihinden 5 gün önce oluşturulup 1 gün önce de dosya üzerinde son bir düzenleme yapıldığı, ertesi gün ilana çıktığını gördük. Yani sadece onay makamını bekliyor olabiliriz şu an.

comments user
Malatyali

Kazanan Herkesten memleketine has yenilir içilir asılir sallanir giyilir ne var ne yoksa bekliyorm saka ya yeterki atanin babam

comments user
hakan

yerleşirsem herkese benden 1 er kilo kayısı

comments user
Derviş

Bir umuttur yaşamak! Umudumuz yarın arkadaşlar

comments user
oğuz

Sacma yorumlariniza rağmen adam tahrik olmadı, gayet itidalli konustu. Kaynak verdi. helal malatyali. 🙂

    comments user
    Malatyali

    Oguz baba tesekkürler memleketimin adini batirmam sahtekar adam olsam memleketimi yazmam

comments user
Malatyali

Arkadaslar öncelikle bu bilgileri KVMGM lugunu aradim santralde konustugum bayan bize arayanlara ayin 15 sonrasi bir kaç gune belli olacagini soyleyin dediler aksama dogruda sinav islerinde ki bay yarin açiklnacagini dusunyorm yada en geç cuma dedi bu bilgi pdb ye de ulasti herkes için hayirlisi olsun sonuçlar adil olur insallah ama sanmiyorm iyi aksamlar

    comments user
    anlamsız

    madem söyliyecen baba bu kadar niye karıştırdın bizi. neyse buda bi sonuç. şimdiden kazananlara hayırlı uğurlu olsun. adalet er geç tecelli eder malatyalı:) teşekkür ederiz. sağol.

    comments user
    Malatyali

    Eyvllah kerdes yeni gordum k.bakmayin umarim yüzümuz güler güzel güzel sonuçlar gelir

comments user
hakan

malatyalı nerdesin gel kurtar bu ızdıraptan

comments user
anlamsız

“oturun adam gibi bekleyin fazlada konusmayin bos bos elinize bisi gecmiyor goruyorsunuz ki bu kadar bolum icin anca konusarak biseyleri halletmeye calisan tek bolum biziz madem skldinz bisiler yapin twitterda etkinlik duzenleyin aciklansin diye “”””mulkat tarihinde ise yaramisti”””””(HİÇ SANMIYORUM) yada herkes hergub bakanlogi arasin boyle burda bos bos konusunca elinize ne geciriyor inanin cok merak ediyorm”

arayıncada birşey geçmiyor. sohbet havasını bari linç etmeyin herkes fikrini uygun bir dille beyan edebilir diye düşünüyorum. sonuçta özgürlük denen şey bunun için var. ki bu gruba herkes yazabilme hakkına sahipppp.

    comments user
    raul

    doğru söylüyosun arkadaşım sen adını çok doğru yazmışsın anlamsız

    comments user
    anlamsız

    farkındaysan adım değil:) farkında olsaydın bu cevabı yazmazdın:)

comments user
anlamsız

çocuklar. çocukluğunuza veriyorum. işin biraz ciddiyetinde olun. adamlar geri dönüşü olmayan bir yolda 200 kişinin hayatını ilgilendiren bir karar verecek sen neyarsan yap. ister twittırdan hesap aç ister ara. ister tren altına yat. demem o ki haa WAİT denen arkadaş atanmayı bekliyormuş şunu bir atayalımda beklemesin mi diyecekler. vah garibim yazık. RAUL denen arkadaşta sanırsam elinde hangi elektronik alet var bilmiyorum diğer yazdıklarımıda oku. insanı derler içi neyse dışıda oymuş. yazdıklarıma takılacağına önce adam olmayı öğren hakaret etmeden ne diyeceksen de. o kadar şey yazdım. bir kere bile hakaret etmedim. çünkü ben senin gibi değilim RAUL. ismini bile tam yazamamışsın. o cümleleri bir araya nasıl getirdin merak ediyorum. kusura bakmayın site sakinleri.:) ufak bir kıvılcım seziyor gibiyim.

comments user
wait

oturun adam gibi bekleyin fazlada konusmayin bos bos elinize bisi gecmiyor goruyorsunuz ki bu kadar bolum icin anca konusarak biseyleri halletmeye calisan tek bolum biziz madem skldinz bisiler yapin twitterda etkinlik duzenleyin aciklansin diye mulkat tarihinde ise yaramisti yada herkes hergub bakanlogi arasin boyle burda bos bos konusunca elinize ne geciriyor inanin cok merak ediyorm

comments user
anlamsız

kpss ile bunu bağdaştıran zihniyet. yapmayın öyle şeyler kardeşim. adı üstünde kpss. konumuzla alakası yok. la havle…………

comments user
anlamsız

malatyalı trol değil bence. derin devletle bağlantısı var:)) o kadar derin ki kendisi bile farkında değil:) madem kaynağını açıklamican kardeşim biz zaten bekliyoz. sen söylesende beklicez. söylemesende. yarın açıklanacak deyip saatini bile versen yene beklicez. niye milletin bekleme duygularını sömürüyosun.

comments user
anlamsız

şunu anladım kaynağını bile söyleye miyorsunuz. kim ve ne olursan ol beklemekten başka çaren yok. hatırladığım kadarıyla bizim bir türk kütüphanecileri derneği vardı. ne işe yarar bilmiyorum. aslında ne işe yaradığını biliyorum. kuru gürültü. boş kavanozun içine hava doldurmak gibi bir şey yaptıkları. okul hayatım boyunca 5 yıl kütüphane haftasına katılmıştım. bunların yaptığı etkinliğe icabet eden bir üst makam yetkili bile görmedim. tabi soracaksınız niye onlara sardın diye şimdi. sararım kardeşim psikolojimi kaldı adamda 8 aydan beri bu ne abi yaaa. kusura bakmayın. tamam bari bir işe yaramıyon niye derneğe üye olmak isteyen bölüm öğrencisinden kayıt için para alırsın ki. yani bu derneğin amaç ve kapsamını düzenleyip ülkesindeki kütüphanelere ve bölüm öğrencilerine faydası olması için çalışma yapmalıdır. yapmadığı için şu sıkıntıları çekiyoruz:( sorry(üzgünüm) TDK. bugünün konsepti sensin:)

comments user
hakan

malatyalı da trollük seziyorum ben ama hadi hayırlısı

comments user
mrycn

kesinleşti derken…

comments user
Malatyali

Bu hafta açiklaniyor kesinleşti arkasalar herkesin gönlune gore sonuçlar guzel olur inşallah

    comments user
    Hakan

    Kesinleştiği ile ilgili duyumu nerden aldınız biz neden alamıyoruz bu duyumu

    comments user
    Tugba

    Bu duyumu nerden aldiniz acaba?

    comments user
    hakan

    hadi kardeş dök bizi sokaklara nereden öğrendiğini söyle

comments user
Hakan

Aynen bu hafta kazananlar açıklansa o neşeyle evrak işlerine gireriz il dışı olursa erkenden gidip ev tutarız zaman geçer

comments user
mrycn

kazananların listesi açıklanacak önce, ardından evrak teslimi isteyecekler, sonrasında yerleştiğimiz yerler. süreç çok kısa değil aslında uzunda değil…İnancım ve ümitlerim bu hafta kazananların açıklanması yönünde 🙂 hiç değilse evrak falan hazırlarken zaman dolar, böyle heyecan çok oluyor. Bu arada bende bakanlığı arıyorum ve hep aynı şeyler, biz bilmiyoruz diyorlar..haklıdırlar illaki

comments user
RAUL

bir kurumun sonuç açıklama için tarih ve saat vermesi bu kadar zor olmamalı. örneğin kpss sonuçları içinde çok bekledik ama en azından tarih ve saat verilmişti, yıpranmamıştık…

comments user
Malatyali

Bir duyum aldim ama söylesem umut vermis olurum kesin degil sadece sunu diyeyim açiklanma sinyalleri veriliyor yarindan sonra ki pazartesiye kadar olan zamn kiritik birde hemen atama olmuyor 1 bucuk ayi bulack tekrar sorusturma olack form doldurulack

    comments user
    hakan

    güvenlik soruşturma bu süre zarfında yapılıyordur yani buna inanmak istiyorum atama yapılınca tekrardan 1 ay bunun için bekletilmek eziyet olur

comments user
hakan

yok artık güvenlik soruşturmasında elenenler de mi olacak güvenlik soruşturması işe bşlayınca da devam ediyor diye biliyorum eve polis gelme ile bitmiyor o iş,hayır kütüphaneden okumaktan kültürden falan bahsediliyor televizyonlarda sınava gireli 1 sene olacak neredeyse hala bekliyoruz,referanduma kadar bekletmeseler bari o kadar bezdim ki dağ başına bile gideceğim yeter ki bir işim olsun

comments user
Malatyali

Bari güvenlik sorusturmasinda elenenler varsa açiklasinlar 6 buçuk aydir bekletiliyor

comments user
Offffff

Bu kadar keyfi çalışan bir kuruma soruşturma başlatmak gerek. Böyle saçmalık olabilir mi millet umut bağlamış bekliyor bunlar keyfe keder hareket ediyor.

comments user
hakan

bu hafta açıklanması için herşey müsait aslında yayınlarsın sonuçları bir çok kişi şehir dışına yerleşeceği için hazırlanması 1 hafta sürecek kimse de mağdur olmamış olur

    comments user
    fantom

    işe başlanacağına dair belli bir tarih mi var?

    comments user
    hakan

    tam bi tarih yok ama en kötü ihtimal nisanda iş başı olunur ve il dışındakiler için 2 haftalık bir süre veriliyor olması lazım

comments user
idris

Bu gün Kültür Bakanlığını arayan Yok mu ?
Hiç aramayanlar arasın…

    comments user
    fantom

    sen ara bugün de

comments user
hakan

arkadaşlar hadi duyumcular falan yok mu bişeyler söyleyin mayısta tecilim bitiyor atanırsak bir dönem daha erteleme imkanı var 4 gözle bekliyorum

comments user
anlamsız

güvenlik soruşturması ile pek fazla alakası yok. alım izni bekliyorlar bence.

comments user
Hakan

Mülakatı 6 ay bekledik bunu da 2 ay bekleriz artık nasıl bir dönemde yaşıyoruz çıldırmamak elde değil
Neyse en azından dağın başında bile çalışmaya razı olduğumu söyledim belki bunun etkisiyle yerleştirmem yapılır ama gerçekten beklemek işkence boş boş oturuyoruz zaman akıp gidiyor

comments user
Malatyali

Guvenlik arşiv araştirmasi sorusturmasina 7 ay yetmemis mi buraya yaziyorum simdiye kadar soylenn 15 20 gun yok haftaya hiç bir şeyi takmayin sonuçlar sadece refarandumdan once her hangi bir gun kimse bir sey bilmiyor

comments user
idris

Bu gün de açıklanmadı. Umudumuz yarın….

comments user
cenk

Oradaki memurlarında çok bildiğini sanmıyorum bilse de açık açık söyleyemezler beklemekten başka çare yok .

    comments user
    fantom

    konuştuğum kişi sınavlar şube başkanıydı 🙂

    comments user
    kütüphaneci mersin

    samimiyet derecesini bilmiyorum ama şube başkanıyla konuşabildiğinize göre bir samimiyet vardır diye düşünüyorum. sormadınızmı ne zaman açıklanır diye tahmini bir süre varmı diye

    comments user
    fantom

    Aynen şube müdürü askerlik arkadaşım……bakanlığın sayfasına girince herkesin telefon numarası yazıyor. sınavlar Şube müdürü de dahil… Rahat ol torpilim yok

    comments user
    cenk

    O zaman kazananlara bir daha yapıyorlar başka açıklaması yok .

comments user
cenk

Kazananlara yeniden mi yapılıyor acaba güvenlik soruşturması anlamadım gitti .

    comments user
    kütüphaneci mersin

    sürekli arıyoruz. yarın açıklanır diyende oldu, en geç haftaya açıklanır diyende, 15 gün içinde diyende…

comments user
D

Guvenlik soruşturması mülakattan önce bitmedi mi ne mana şimdi

    comments user
    fantom

    demek ki olmamış, olduysa da henüz bitmemiş

comments user
fantom

Arkadaşlar bakanlığı aradım, güvenlik soruşturması devam ediyor dediler.

    comments user
    sefa

    hangi numarayı aradınız acaba nasıl devam ediyor dediler :S

    comments user
    fantom

    0312 3114771 bakanlığın sınavlar şubesi. Ne zaman açıklanacak dedim. Bilmiyoruz güvenlik soruşturması devam ediyor hala dedi.

    comments user
    kütüphaneci18

    kpss ile yerleşip sözleşmeliye başvurmayanlar için olabilir mi? yemin ederim pskolojimi bozdular

    comments user
    fantom

    yok değil. Sözleşmeliler

comments user
wait

yarin aciklan lutfen artik

comments user
Kütüphaneci

Bu hafta da açıklanmayacak gibi görünüyor. Diğer kurum mülakat sonuçlarına bakınca durum böyle gibi. Nisan başını bulacaktır.

comments user
kutuphaneci

dun sabah bir kez daha aradıgımda en gec haftaya acıklanacak dedıler. ben de ınanmıyorum neden tum memurlar farklı farklı seyler soyluyor. maytap gecıyorlar sanırım..

comments user
cenk

15-20 gün olayını ben de biliyorum herkese aynı şey söylendi fakat bu işlere hiç belli olmaz .

comments user
Sefa.

Sanat tarihcilere kutuphanecilere arkeologlara Kapıda ki gorevlı memurlar 15 20 gune acıklanır dedı boyle bısey olmasa hepsı de aynı tarıhı vermez 15 20 gun demezdı

comments user
hakan

yahu kapıdaki imza tutan görevli kim ki gün veriyor troll mü yapıyorsunuz anlamadım

comments user
kütüphaneci18

örneğin ben dün aradım internetten takip edin denildi. bugün veya yarın açıklanma durumu var mı diye sordum hayır dediler. boş şeyler yazmak yerine bakanlığı arayıp var ise bilgi paylaşmak daha mantıklı

comments user
Kizgin

agzina saglik cidden kucuk emrah modundan cikip buraya yorum yazacagimiza bakanliga bastiralim burdan bizi kimse duymaz

comments user
anlamsız

acıların çocuğu küçük emrah bile bu kadar eziyet çekmedi:)))))

comments user
anlamsız

eninde sonunda bekleyecez. niye abartıp üçlük yazıyosun ki:) işimizi yapsakta bekleyecez, yapmasakta. işin ne olacağını bilmediğimiz için beklememiz gerekmez mi sence. saçma. abartmayın bu kadarda.

bide birşeyler yazın diyorsunuz. yazınca suç oluyo, yazmayınca da suç oluyo. madem çok yazasınız var gidin bakanlığa yazın. burdaki millet müneccim mi:)nerden bilecek ne olucağını?bizde fransızız işte olaya ve malesef BEKLİYORUZ :)))

comments user
beklemekgüzeldir

cumaya gitcez. Bekleme nöbetini yeğenime devrettim..

belkim imam hutbede açıklar. Bi umut

comments user
nasip

Hayat bir şeyler murad edip beklemekten ibaret gibi…
Arkadaşlar beklemeyi abartıp hayatı bekletmeyin.
Bırakın beklemeyi hele bekletmeyi iş olacağına varacaktır.

comments user
sonucbekleyen

Öğlen de oldu

comments user
cenk

Bugün açıklanmazsa haftaya açıklanır bence .

comments user
b

Arkadaşlar benim mülakata giren arkadaşım kapıda bekleyen kimlik kontrolü yapıp imza alan yetkiliye sormuş ne zaman açıklanır diye o da 15-20 gün içerisinde açıklanacağını söylemiş.

comments user
idris

Arkadaşlar bişeyler yazın lütfen hep aynı yazıları görmekten gına geldi.

comments user
Derviş

Şunu farkettim sayfaya günlük 1000 e yakın giriliyor kimis 10 kere kimisi 20 kere ama ben bugün 50 kere girmişimdir. Allah herkese en güzelini nasip etsin inşallah hakedenler atanır arkadaşlar. Ben tamamen duygularımla hareket ediyorum ve yarın açıklanacağını umuyorum yarın olmazsa pazartesi inşallah açıklanır . Şimdiden herkese HAYIRLI olsun . Bu arada HAYIRLI cumalar

comments user
Kizgin

agzi olan konusuyor diye bi laf vardir ya burasi tamda oyle bir yer kaynaga dayanmayan bilgileri paylasmayin arkadaslar susun ve bekleyin

comments user
kütüphaneci18

ELİ KULAĞINDA DERKEN…DETAYLI BİLGİ VERSEN DE SEVİNSEK ALİ BEY

comments user
alihaydar

eli kulagında arkadaşlar mulakat sonuçları….şimdiden kazanan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun…

comments user
Hakan

hemen açıklanacağını sanmıyorum 1 ay bekleriz en az

comments user
idris

Yaprak kımıldamıyor…
Arkadaşlar uydurukta olsa bi haber yok mu ?
Arada bi bakalım.

comments user
İsmail Karaca

@jet nickli arkadaşın yorumlarına itibar göstermeyiniz arkadaşlar. Şu an herhangi bir bilgilendirme yok. Kimse şu saatte açıklayacağız da demez/diyemez. O yüzden bu arkadaşın (@jet) fütursuzca yorumlarını artık engelleyeceğiz!

    comments user
    Kizgin

    cok tesekkurler

comments user
Kizgin

kimse ne yarin demistir ne de referandun dan sonra demistir siz ne yapmaya calisuyorsunuz bu sahte haberlerle hicbir kurum mulakat sonucu icin tarih vermez

comments user
kutuphaneci

bakanlıkta telefona baglanan kişilerin ısımlerını sormuyoruz dogal olarak. eger yalan solemıolarsa bugun açıklanır.

comments user
cenk

Burası duyumculardan çok çekti kaynak vermeden konuşmayalım lütfen kesin diyorsan kaynak göstermelisin .

comments user
D

Sınavlar şubesini bağlattğm zaman teldeki bayan henuz bir bilgi yok dedi arkdşlar

comments user
hakan

yarın açıklanabilir diyen bayanaın adı neymiş,arkadaşlar bu işleri telefondakiler nereden bilebilir üst mevkideki kişiler karar veriyor ne zaman açıklanacağına

comments user
b

Ben de az önce aradım tarih veremiyoruz dedi bir bayan bana da

comments user
aaaa1234Sonuclar

Bakanlığı arayan oldu mu hiç sonuçlar ile ilgili

    comments user
    kutuphaneci

    yarın açıklanabilir dediler biraz önce aradım. gerçi bunu söylerken biraz duraksadı telefondaki kişi ama.. hayırlısı bakalım

    comments user
    aaaa1234Sonuclar

    hayırlısı diyelim o zaman teşekkur ederim.

comments user
idris

sonuçlar ne zaman açıklanır bilgisi olan var mı?

comments user
oğuz

Bakanlığın sitesinde duyurular kismina bakın. Gecen yillardaki sozlesmeli alimlar noter huzurunda kura ile olmus. bize bir emsal mi acaba

    comments user
    D

    Onlar da mülakat yoktu bence. Şehirler kura ile seçilmiş olablr

    comments user
    oğuz

    inşallah öyledir kura olsa çok sıkıntı olur

comments user
Kütüphaneci

Bu hafta içi açıklanır inşallah. Yüksek bir ihtimal açıklarlar da.

comments user
serdar

Iyi aksamlar herkese Ben güvenlik soruşturmasının kapsamını sordum yani feto harici basit bi mahkeme olsa sıkıntı yaşamıyım
Ceza almamış olsam .cevaplar için tesekkur ederim

    comments user
    hakan

    ceza almadıysan bir problem yok

comments user
Serdar Dilgin

Merhaba Arkadaşlar, 200 sözleşmeli kütüphaneci mülakatı sonuçları ne zaman açıklanacak, bilgisi olan var mı bu konuda?

    comments user
    İsmail Karaca

    Pazartesi günü 2 hafta dediler ancak şuan net bir bilgi yok.

    comments user
    cvb

    iki hafta bilgisi kesin mi acaba?

    comments user
    Jet

    Net bilgi yokmus

    comments user
    D

    Aldığm duyuma göre bakanlıktan onay bekleniyormş. Canları isteynce imzalayacaklar

comments user
b

TKD Başkanımız mıydı tam hatırlayamıyorum ama açıklama yapmıştı ya arkadaşlar. güvenlik soruşturması bitti. sadece imza kaldı. imzalanıp bakanlığa gönderilecek diye. Güvenlik soruşturması falan olmayacak artık. zaten 6 ay araştırıldık.

comments user
ktp

Bir ay mi iki hafta mi belirsiz surecler yine bize iki uc ay beklemek dusuyor belli olsa da yolumuza baksak is bulsak vs buna bagladik umudumuzu

comments user
İsmail Karaca

Arkadaşlar, süreç hakkında kimsenin bir bilgisi yok, kulaktan dolma bilgiler hepsi. Mülakat sonuçları için arandı bakanlık 2 hafta dediler. Onun dışında soruşturma ile ilgili bir bilgi verilmedi, atanan arkadaşlar için WhatsApp grubumuz var, katılmak isteyenler “2016/2’de atandım” başlığıyla ismailkrc[at]gmail.com adresine “ad – soyad – puan – atandığınız yer- telefon numaranız” şeklinde mail atarsanız gruba ekleyebiliriz.

comments user
Bby

Arkadaslar bakanligi aradiniz mi arayanlar olmus sonuclarin aciklanmasi bir ayi bulur mulakat oncesi arsiv arastirmasi yapilmis sonuçlardan sonra guvenlik sorusturmasi yapilacagini soylemisler.surec yine uzayabilir ins. Yine uzamaz.neye inanacagimizi sasirdik artik.

comments user
Alper

Mrb öncelikle tüm arkadaslara hayırlı olmasını temenni ederim ben de 6 aydır bu mükakati bekledim ama kısmet işte 2016 kpss 2 de atandım şükür mülakata da katılmadım doğal olarak bu güvenlik araştırması sonuçları yani sözleşmeliler için olan bizim içinde ayrıca istediler ancak mülakat sıralamasında olduğum için muhtemelen soruşturma bitti soracağım soru şu sözleşmeli için istenen mülakat soruşturması sonuçları kadrolu için kullanılabilir mi ancak söyle bir sıkıntı var sözleşmeli de bizden herhangi bir ayrıntılı bilgi formu istenmemisti ancak kadrolu ataninca her şeyi ayrıntılı kardeşlerin adresleri dahil istediler yani sözleşmeli de çok teferruat yoktu tekrar mi güvenlik soruşturması yapılacak bize ve acaba göreve ne zaman başlarız inş bilgisi olan varsa paylaşır mi

comments user
serdar

Arkadaslar güvenlik soruşturması oldu mu olucak mı ? Yoksa mulakati kazananlar için de mi yapılacak kapsamı nedir ? Sadece feto ile bağlantı vs var mı yok mu diye mi bakılıyor şimdiden cevaplarınız icin teşekkür ederım .

comments user
Bby

Arkadaşlar bakanlığı arayanlar varmış süreç nasıl işleyecek diye? mülakat sonuclarinin açıklanması bir ayı bulur, mülakat öncesi arşiv araştırması yapılmış mülakat sonuçlarından sonra güvenlik soruşturması yapılacakmış süreç insallah yine çok uzamaz. Neye inanacagimizi şaşırdık.

comments user
anlamsız

madem bilmiyorsunuz niye ortaya atıp milleti tedirgin ediyorsunuz. zaten bu kişiler olmazsa ilk başta bunu söylerler. ilk isim açıklandığında. birde sadece sınava giren bizler değiliz. diğer bölümlerde soruşturuldu. toplam rakam olabilir. 1200 kişi içinde. kulaktan doğma bilgiler işte. birde mülakattada elenebilirsiniz. soruşturmaya gerek kalmadan. birde bu noktaya odaklan. tabii umut etmekte gerek. ama umut edicem diye başkalarının umutlarını kırmak ne derece doğru. tartışılır. tercih yok gibi. çünkü heryerde çalışırmısın diye aşağı yukarı herkese sormuşlar. kaan karadenize katılıyorum. mülakata giren az çok bunu sezer.

rica olunur: çok fazla soru sormayın.sanki cevap verenler müneccimmiş gibi algı oluşuyo:) dediğim gibi bizde fransızız bu konularda. azcık sabret açıklarlar. bu sabırla 6 ay nasıl beklediniz bilmiyorum. bir kaç gün daha fazla size koymaz herhalde.

“Blue 25/02/2017 ile 23:55
Sonuclar ne zaman aciklanir acaba arkadaslar bir de bizim guvenlik sorusturmamiz yapildimi yapilacakmi atananlar guvenlik sorusturmasi icin bekleyecek mi bunun cevabini bilen lutfen yazabilir mi” EL CEVAP: sen sınava girdiğinden emin misin?:) zira burayı takip ettiğinden emin misin:)?

comments user
Blue

Sonuclar ne zaman aciklanir acaba arkadaslar bir de bizim guvenlik sorusturmamiz yapildimi yapilacakmi atananlar guvenlik sorusturmasi icin bekleyecek mi bunun cevabini bilen lutfen yazabilir mi

    comments user
    oğuz

    Mulakatta beklerken birçok dedikodu duydum oradaki arkadaşlar konuşurken. bunlardan en muhimi birisi 120 kisinin güvenlik sorusturmasini gecemedigi ile alakali idi. tabi ki bu bir dedikodu. ama duyan veya bilgisi olan var mi acaba? Birde bence sistem şöyle olacak. ayni diyanetin imam atama sistemi gibi. herkese bir puan verilecek ve tercih yapilmasi istenecek

    comments user
    Serdar Dilgin

    120 kişi soruşturmadan geçmeseydi, isimleri listede olmazdı ve mülakata giremezlerdi diye düşünüyorum..

    comments user
    oğuz

    Bana da 120 sayısı çok abartı geldi inanmadım zaten. Ama bence geçemeyen varsa da o kişiyi ifşa etmemek adina mulakata çağrılır mulakatta elenir diye düşünüyorum.

    comments user
    aaaa1234ABCDE

    böyle bir şeyi bende duymuştum ve duyduğum kişi polisti 100 e yakın diye duydum ben

    comments user
    Kaan Karadeniz

    Bundan sonraki aşamalarda güvenlik soruşturması yapılmayacak. 6-7 aylık süre içerisinde bu soruşturmalar tamamlandı. Alacağınız mülakat puanına ek sınav puanı ile açıklanan kadrolara atanma şansınız olacak. Bakanlık burada kendisi gönderebilir veya sizden tercih yapmanızı isteyebilir. Fakat yüksek olasılıkla ikametgah adresine yakın noktalara göre bakanlık kendisi yerleştirme yapacak.

    Yukarıda yazdıklarım kendi görüşlerimdir. Hakkınızda hayırlısı olsun.

comments user
hakan

ben tercih olacağını sanmıyorum çünkü dün girdim ben ve hemen hemen herkese nerelerde çalışırsın diye sormuşlar muhtemelen çevre illere göre yerleştirme yapılır yalnız hiç bir bilgimiz yok ne kadar saçma değil mi,mesela diyin ki mülakat puanının %50 ‘si alınıp kpss puanına eklenecek ona göre tercih yapılacak vsvs

resmen Allah’a emanet giriyoruz mülakatlara bir de cuma günü yani dün biraz gözlemle fırsatı buldum içeriden çıkanların yanına gidip ne sordular diyenlere epey güldüm aynı soruyu mu soracaklarını düşünüyorlardı acaba 🙂

neyse hayırlısı olsun bana da sordular ben büyükşehirler hariç her ile gidebileceğimi söyledim bazıları yer önemli değil diyordu bence böyle düşünenlere öncelik vermeleri daha mantıklı sonuçta oraya atanacak kişiler belki de emekli olana kadar hiç bir yere ayrılamayacaklar.Ben şuan sinopta yaşıyorum burada iş imkanı yok onun için şehir seçmem bu zamanda memur olmak kolay değil ama büyükşehire de gitmem 2500 maaş ile nasıl geçineyim zaten 1000 lira kira vereceğim o yüzden küçük iller benim için öncelikli durumda

comments user
Esra

Arkadaşlar bi sorum olcak yerleştirme için tercihleri biz yapmıcakmıyız bizi yerleştirecekler böle mi yani..

comments user
İstanbul

merkezi yerleşme ile atananlar da mı acaba? Merkezi atamayla Kültür ve Turizm Bakanlığına atananlar ile ilgili bir gelişme varmı?

    comments user
    İsmail Karaca

    2016/2 atamaları hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlar için atanan arkadaşların bulunduğu bir WhatsApp grubu kuruldu, oradan bilgi alışverişinde bulunuluyor. Gruba katılmak için “BBY 2016/2’de Atandım” konu başlığıyla birlikte ad-soyad / atanma yeriniz / puan bilgilerinizi ismailkrc[at]gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

comments user
kimimben

Uzun bir aradan sonra merhaba sevgili meslektaşlarım. 53. Kütüphane haftasından önce yerleştirme sonuçlarına göre memuriyet hayatınıza başlayacaksınız inşallah bilginize…

comments user
b

15 20 günü bulur demişler sonuçların açıklanması arkadaşlar.

    comments user
    Serdar Dilgin

    Yerleştirme sonuçları mı 15 gün sonra açıklanacak.

comments user
Derya

Sonuçların ne zaman açıklanacağı hakkında duyumu olan var mı arkadaşlar umarm altı al daha beklemeyiz

comments user
aaaa1234BBYCİ

Merhabalar kendinizi tanıtın kısmında Hacettepe Üniversitesinden mezun oldun diyince özellikle sordukları bir soru oluyor mu bilgisi olan yazabilir mi rica etsem

    comments user
    Derya

    Ben de hacettepe mezunuyum ama tarihçiyim. Onunla ilgili bi soru olmadı. Hangi konu ile ilgilisn dediler osmanlı tarihi dedim. O konuya yönelik sordular

    comments user
    BBYCİ

    peki çok tşk ederim

comments user
İsmail Karaca

Sorular genellikle kişinin özgeçmişindeki tecrübelerine dayalı soruluyor ama o şekilde sorulmayanlar da var. Alanımızla ilgili mesleki bilgiler, 1 yada 2 tarih sorusu(bazı arkadaşlara daha fazla sorulduğu olmuş), kültürel sorular, bazı kişilere teknoloji ile ilgili sorular ve çapraz sorular da oluyor. Yani cevabını bilemediğiniz bir soru olduğunda başka bir yerden yeni bir soru sorulabiliyor ve sizin durumu nasıl idare ettiğiniz kavranmaya çalışılıyor.

    comments user
    kütüp

    Bir güne 100 kişi sığıyor mu herkes gününde giriyor mu yoksa aksama olmuş mu acaba?

    comments user
    İsmail Karaca

    Sarkma olmadı şu ana kadar, en sonuncu 19:00 gibi girmiş Salı günü.

    comments user
    kütüp

    tamam teşekkürler

comments user
Emir

Alan ile ilgili guncel mesleki sorular varmis katologlama şiniflama sistemleri veri tabanlari cikiyormus

comments user
Esra

Merhaba mülakata giren arkadaşlar bizi bilgilendirmeyecekler mi

comments user
b

arkadaşlar 5 dakika kadar sürüyormuş mülakat genelde branşımızla ilgili sormuşlar ama tarih de sormuşlar

    comments user
    Burhan Altintop

    Teşekkür ediyorum kardeşim hepimizi düşünüp bildiklerini paylaştığın için. En azından fikir sahibi oluyoruz

comments user
b

arkadaşlar lütfen nasıl sorular sorulduğundan bahseder misiniz? yani soruları soylemeyın evet bu dogru olmaz ama bransımızla mı ılgılı genel kultur mu? lütfen paylasır mısınız? ben son gün 25. sıradayım cıkar cıkmaz yardımcı olacagıma soz verıyorum

comments user
hakan

Dün giren arkadaşlar biraz bilgilendirme yapabilir mi,ne sorduklarını falan söylemenizi istemiyorum arkadaşlar süreç nasıl ilerliyor ben şehir dışından geleceğim cuma günü ve sıram sonlara doğru,mülakata alırken belirtilen sıraya göre mi alınıyor yoksa erken gelen erkenden işini halledip çıkabiliyor mu ona göre biletlerimi alacağım eğer listedeki sıraya göre içeri alınıyorsa benim sabah orada olmamın bir anlamı yok bana sıra ancak öğleden sonraya kalır ona göre dönüş biletimi de akşam saatlerine alayım

    comments user
    BBY

    Mülakat listesine göre alınıyor. Genel kültür, güncel bilgi ve mesleki bilgi ağırlıklı sorular soruluyor.

comments user
Emir

Arkadaslar mulakata giren var mi sorular nasil neler sordular

comments user
Mustafa ünal

Hocam bir sorum olacak diyelim ki mülakatı geçtik göreve başladık benim askerlik tecilim temmuzda doluyor kasım celbinde askere gitmem gerekiyor sözleşme feshi mi gerekiyor yoksa askerden sonra devam edebiliyor muyuz başladığımız kuruma

    comments user
    İsmail Karaca

    657 Devlet memurları kanununa göz atabilirsiniz. Askerden sonra devam edebiliyorsunuz, sözleşmeniz fesih edilmiyor.

    comments user
    Mustafa ünal

    Teşekkürler bilgilendirmeniz için

comments user
Ersin Bilgici

Gerek devlet gerekse vakıf üniversitesi kütüphanelerinde çalışan meslekten
personelin maaşları günümüz koşullarına göre oldukça düşük kalmıştır. Öte yandan
üniversite kütüphanelerinde orta kademe kütüphane yöneticisi yetiştirmek için alt
yapı oluşturulamadığı; yabancı dil bilen, teknoloji bilgisine sahip, deneyimli ve yüksek
lisans derecesi olan yeterli sayıda konu uzmanı bulunmadığı; kütüphane hizmetlerinin
yürütülmesine destek verecek yeterli sayıda tam ve yarı zamanlı çalışanın istihdam
edilemediği görülmektedir.
Bilgi ve belge yönetimi alanında gelişen teknolojik alt yapıya bağlı olarak, yeni
teknolojilere hakim ve teknoloji alanında kendini sürekli geliştiren meslek personeli
ihtiyacı vardır. Personelin görev dağılımı ve yetkilendirilmesinde ihtiyaç duyulan
pozisyona uygun, gerekli niteliklere sahip ve alanında yetkin personelin tercih
edilmesi verimli iş süreçleri açısından önemlidir. Mesleki formasyona sahip olmayı
gerektirmeyen rutin işler için ise yeterli yardımcı personel desteği sağlanmalıdır.
Devlet üniversitelerinde farklı kadrolarda (uzman, kütüphaneci, sözleşmeli, vb.)
çalışan meslek personeli ortak statüde birleştirilmelidir. Atama ve yükseltmelerde
mesleki yetkinlik, yönetim becerileri gibi hususlarda liyakat esaslarına dikkat
edilmelidir. Personel ve ücret politikası kütüphanelerin 7/24 hizmet politikasına
uygun olarak düzenlenmelidir. Bu kapsamda personele sunulan, servis, yemek ve
diğer sosyal haklar yeniden düzenlenmelidir.
Ulusal ve uluslararası mesleki toplantılara katılım ve mesleki gelişmelerin takip
edilmesi kütüphane hizmetlerinin gelişimi açısından önemlidir. Ayrıca, çalışanlar için
mesleki uzmanlık eğitimleri, Erasmus programları, personel değişimi, mentorluk ve
yetkinlik eğitimleri planlanmalıdır. Kütüphanecinin yabancı dilinin gelişimi için
üniversite tarafından teşvik ve destek sağlanmalıdır.
Kütüphanelerin çalışma ortamında uygun olmayan koşulların varlığı, zaman içinde
fiziksel, ruhsal ve toplumsal nitelikli meslek hastalıklarının oluşumuna neden
olmaktadır. Çalışma ortamında fiziksel, biyolojik, ergonomik, kimyasal nitelikteki
etkenler, çalışanın sağlığını olumsuz yönde etkilemekte ve çalışan için her faktör bir
sağlık riski oluşturmaktadır. Çalışanların iş doyumu ve yaşam kalitesinin artırılması,
çalışma ortamındaki güvenlik ve çevre faktörlerinin dikkate alınması, çalışan
personelin eğitimi ve çalışma ortamındaki sağlığı olumsuz biçimde etkileyecek
faktörlerinin azaltılması ile mümkündür.

http://yok.gov.tr/documents/9273450/9459025/%C3%9Cniversite+K%C3%BCt%C3%BCphaneleri+Raporu+Yeni/0afe641a-1e58-4822-a8de-a8ae35d4c4db

comments user
Derviş

Arkadaşlar ben öğretmenim ve Burayı uzun süredir takip ediyorum o kadar boş yorum yazan arkadaşlar var ki tek amaçları insanların umutlarını kırmak. Mülakat tarihlerini bende sizler gibi bekledim açıklandı tarihler şimdide insanlara kura yoluyla ATama yapılacak diye boş bir bilgi yayma peşindeler. Siz hiç görmüyormusunuz çevrenizde önce mülakat yapılır sonra puanları açıklanır ardından herkes sıralamaya Girer ve tercihte bulunur. Bu kadar basit. Mülakata gitmeyecekler arkadaşlar ise lütfen insanları gitmeme konusunda ikna etmeye çalışmayın herkes şansını denesin ve nasibi olan atansın. Her şeyin hayırlısı olsun.

    comments user
    Derya

    Hocam sizin bölüm nedir öğretmenm demişsiniz o yuzden soruyorum.

    comments user
    Derviş

    Edebiyat öğretmeniyim. Eşim mülakata girecek

comments user
BilgiNedir

Herkesin kafasında benzer sorular var herhalde. Bakanlık mülakat için baya bir eziyet çektirdiğinden bazı şeyler o dönemde aklımıza gelmedi ama şimdi bu soruların cevabı önem kazanmaya başladı. Başka kurumların sözleşmeli personel ilanlarına baktım bir çok konu açık bir şekilde yazılmış bu ilanda pek bir bilgi yok. Örneğin maaş bilgisi kyk sözleşmeli personel ilanında açıkça yazılmış. Bunun yanında atamaya hak kaznıldığı taktirde atama yeri ne şekilde belli olacak o da muamma. Kura ile olmaz gibime geliyor, belki tercih isteyebilirler, ikametgah adreslerini de dikkate alıp puan önceliğine göre manuel olarak şehirlere yerleştirebilirler. Bu tabi benim düşüncem hala net bir bilgimiz yok. Yalnız mülakattan geçip atandıktan sonra çeşitli sebeplerden dolayı başlamak istemeyince ne olur sorusunun neden bir çok kişinin kafasına takıldığını anlamadım. Başlamamak durumunda 657 de yazan yaptırımlar dışında maddi bir yaptırım vs. örneği var mı ? Ben hiç duymadım. Başlamazsınız 1 yıl devlet memuru olamazsınız, yerinize de yedek listeden biri hak kazanır diye düşünüyorum… Yine de umarım diğer belirsizlikler hakkında bilgi alırız kısa zamanda.

    comments user
    Kaan Karadeniz

    Bilgiler için teşekkürler. Sözleşmeli memurların 657’ye tabi olduğunu hatırlamak güzel. Ancak şu an OHAL olduğunu ve görevi bırakma durumunda yaptırımların çok daha ağır olduğunu da hatırlatmak gerek… Madde 96 ve Madde 97 mutlaka incelenmelidir.

    comments user
    BilgiNedir

    Hocam 96. maddeyi okudunuz mu? Bizim durumumuzla ilgisi alakası olmayan, memurluk görevini halihazırda yürütenleri ilgilendiren bir madde. Neyse bu konuyu çok uzatmak istmiyorum bakıp görelim gelişmeleri.
    Benim de düşüncem kimse @derviş’in de dediği gibi önceden yapılan umut kırıcı yorumlara itibar etmesin şanslarını denesin herkes. Hepimiz meslektaşız hepimizin istediği şekilde sonuçlanır umarım bu süreç…

    comments user
    Kaan Karadeniz

    Elbette okudum. Okumasam neden referans vereyim. Sözleşmeli kütüphaneciler 657’ye tabiyse, bu alımlarda alınacak şanslı arkadaşlar buna tabi olacak demektir. Atamaları yapıldıktan sonra görevi bırakmaya çalışmaları durumunda -OHAL ne kadar sürecek bilemiyoruz- bu maddeler onlar için de geçerli olacak. Ben mi yanlış yorumluyorum acaba?

comments user
Serdar Dilgin

100 kişinin mülakatı 1 günde biter mi, eğer bitmezse mülakatı o gün yapılamayanlar nerede kalacak ne yapacaklar. Mülakatı çok iyi geçtik diyelim, istemediğimiz yer gelirse ne olacak. Belirsizlikler diz boyu.. Rabbim, meslektaşlarımın yardımcısı olsun…

comments user
Kaan Karadeniz

Çok bilinmeyenli işler her zaman aklımı karıştırır. Bu alım meselesi de öyle oldu maalesef. Listede yer alıyorum, puanım idare eder seviyede ama bu mülakata katılmama kararı aldım. Hepinize bol şans diliyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun, bir rakibiniz azaldı hadi yine iyisiniz. 🙂

    comments user
    oğuz

    Hocam ayni gruptayiz mulakatta isminiI gördüm. Hakkınızda hayırlısı olsun. o puan ile merkezi de yerlesirsinz diye düşünüyorum inşallah istediğiniz yer gelir.

    comments user
    Kaan Karadeniz

    İnşallah. Hepimiz için hayırlısı olsun. Bu sözleşmeli alımlarda atananları çakılı bırakmazlarsa merkezi atamalarda kıl payı dışarıda kalabilirim. Çünkü eminim, bu atamalarda atanan 80+ puana sahip kişiler tekrardan merkezi atamalarda şanslarını deneyecekler. Bakanlığın yaklaşımı çok önemli bu konuda, bekleyip göreceğiz.

comments user
sualci

selam sozlesmeli kutuphaneciler kac lira maas aacak bileninizvarmı

comments user
anlamsız

ya hocam siz hangi bölümü okudunuz. mesleki bilgi ne diyor adam. yuh. bu kadar da olmaz:)

rakipsiniz siz. niye sır verelim:)

seçim kura ile olur mu. askeriyemi burası. kafayımı yediniz siz:)

sanki yüz yıldır sınava giriyoruz. beyin eskittikya mülakatlarda. bizde ilk defa giricez. o onun önünü açsın. o arkasını toplasın. hayır kurumuya millet::)

mülakat her topa girerim diyen içinmiş. kamuya alımlar artık mülakatsız olmayacak. siz hiç gündem takip etmezmisiniz;)

siz takılmayın burada yazılanlara arkadaşlar. gidin mülakatınıza girin. bu mesajım okuyup telaşlananlara:))

comments user
oğuz

Arkadaşlar puaniniz iyi kadrolu ihtimaliniz yüksek ve yer seçme durumu olan arkadaşlar diğer arkadaslarin önünü açmalı bence. ben sahsen nere olursa gidecegm mantigiyla gidiyorm istediğim yer gelmeyecek çünkü çok yüksek ihtimal

comments user
anlamsız

google bunun için gerekli açıklamayı yapıyor. net konuşunca yanlış yönlendirme gibi olabiliyor.dil sürçtü dicem, elle yazıyoruz:) açıkçası bizde senin gibi fransızıs. sözleşmelide olsan 657ye tabisin sonuçta. oradaki her şey geçerli “olabilir”.olur demiyorum. olabilir.

adam devlet memuru olacak masraf yapmak istemiyor. enteresan:)

comments user
Burhan Altintop

Arkadaşlar merhaba diyelim oldu geçtik ve atandık. İstemeğimiz bir yere atanma durumunda gitmemek ve göreve başlamamak gibi bir hakkımız var mı ?

    comments user
    Kaan Karadeniz

    Bu sorunun cevabını ben de aramaktayım. Bakanlıkta ilgili kişilere e-posta atmama rağmen bir cevap alabilmiş değilim. Bu konunun netleştirilmesi lazım bana kalırsa…

    comments user
    Burhan Altintop

    Bende öyle düşünüyorum çünkü bu sorunun cevabına göre gideceğim bütün arkadaşlarımız gibi masraf yapacağım bizleri bu konuda aydınlatacak kimse yok mu acaba

    comments user
    Selin

    neden kimse su cikar bu cikar suna calisalim demiyor boyle yapsak birbirimize yardimci olsak nasil olir acaba

    comments user
    Burhan Altintop

    Çünkü olurda mülakat geçilip ve seçim kura ile olup hiç gidemeyeceğin bir il ilçe ye denk gelirsek ve bazılarımız gidemezsek o zaman mülakat ta ne sorduklarının bir önemi olmayacak

    comments user
    BilgiNedir

    Bunu ne açıdan soruyorsunuz? Yani ilerideki atamalarla ilgili sıkıntı olmasi yonunden mi yoksa genel bir cezai islem yönünden mi ? Çünkü kİmseyi zorla ise baslatacaklarini düşünmüyorum. 1 yıl memur olamama durumu var sanırım sadece…

    comments user
    Burhan Altintop

    Maddi bir cezası var mı anlamında soruyorum kyk sözleşmeli personel istihdamında göreve başlanmaması durumunda farzı misal şu kadar maddi tazminat ödenecek gibi bir durum aklımda kalmıştı. Açıkçası kura ile olursa bizim bakanlığın yerleştirmeleri istemediğimiz bir yere atanma durumunda herhangi bir hakkımız var mıdır gitmemek konusunda onu çok merak ediyorum

    comments user
    BilgiNedir

    Anladım. Net bir bilgim yok. Ama böyle bir cezanın olmayacağını düşünüyorum. Yine de bilen birileri bu konuyu aydınlatırsa iyi olur. Umarım böyle durumlar için de yedek liste belirler bakanlık…

comments user
cenk

herkesin gireceği gün belli mülakata ancak zaman yönünden o gün mülakata girecek adayların mülakatı bitmezse sonradan girecek adayların günü değişir mi

comments user
kübra

arkadaşlar mesleki bilgi olarak ne sorabilirler bi fikriniz var mı?

comments user
anlamsız

yazın eğer merkezide alım olursa bu kişiler o zamana kadar kadroya geçebilir diye tahmin ediyorum.

comments user
anlamsız

eniştem yıllar önce inşaat mühendisliği sınavında 3 tercih hakkımı ne verdiler diyordu. burada da öyle olabilir. tabi mantıklı olan yaşadıkları ile göre yerleşmeleri. bu işin en kötü tarafı ucunu kestirememek:)herkes için hayırlısı.
birde artık kadro ile atanma falan yok. 2 yıl stajyersin. yani 2 yıl içinde senin büyük bir probleminde devletin seni fesh etmesi kolaylaşmış oluyor. yani kadro öyle hemen verilmiyor. biraz karışık bir sistem. kadrolusun ama sözleşmeli gibi. atıldığında sözleşmelisin. atılmadığında kadrolu. biraz karışık. neye göre kara veriyolar bilmiyorum. karacanın dediği gibi atanamazlar. çünkü daha önce atandılar. bakanlık sırf sıkıntı-karışıklık yaşamamak için sözleşmeliyi merkeziden sonraya bıraktı.

    comments user
    İsmail Karaca

    Hocam stajyerlik sistemi yok henüz, söylediğiniz sistem öğretmenlik için geçerli olmasın? Kaynakla birlikte paylaşabilir misiniz savlarınızı?

    comments user
    anlamsız

    ADAYLIK SÜRESİ BİR YILDAN 2 YILDAN ÇOK OLMAZ

    “657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 54 üncü maddesinin 2 ikinci fıkrasında yer alan “Aday olarak atanmış Devlet memurunun adaylık süresi bir yıldan az iki yıldan çok olamaz ve bu süre içinde aday memurun başka kurumlara nakli yapılamaz.” hüküm uyarınca aday devlet memurluk süresi 1 yıldan az 2 yıldan çok olamaz.”
    devlet memuru diyor. öğretmen demiyor. bizde ne yapıyorlar bilmiyorum. kağıt üzerinde iş yürüyor gibi geliyor:)
    http://www.memurlar.net/haber/33028/

    comments user
    anlamsız

    http://www.memurlar.net/haber/40709

    comments user
    İsmail Karaca

    Bu çok yeni bir şey değil zaten hocam, sistemin adı da “aday memurluk”, stajyer memurluk değil, öğretmenlerle ilgili kavramları karıştırmayalım. Adaylık sonundaki sınav da formalite icabı çoğu zaman, çıkmış soruları incelediğimizde veya adaylık sınavına girenlerden aldığımız bilgiler bu yönde.

    Kavramları birbirine karıştırıp sistemi arap saçına çevirmeye gerek yok. 657’de her şey yazıyor zaten, farklı yorumlar adayları yanlış yönlendiriyor biraz daha dikkatli olmakta fayda var.

    comments user
    anlamsız

    kusura bakmayın stajyer olarak aklımda kalmış:)(

    comments user
    anlamsız

    hocam siz daha iyi bilirsiniz. uygulanıyor mu uygulanmıyor mu:)ben sadece yazılanları söylüyorum. amaç eğitim vermek değil zaten. devlet 2 yıl içinde başarısız olanları atma hakkına sahip olmak istemiş gibi geliyor:)

comments user
Okan

Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır beklenen mülakat sonunda açılandı. Şimdiden herkese hayırlı olsun. Ülkemizde maalesef mülakat işlerinin nasıl işlediği ortada ve özellikle bu dönemde az çok tahmin edebiliyoruz. Ancak tamamen moralinizi bozup daha ilk aşamada vazgeçmeyin. Net bilgi yokken özellikle tercih dışı illere atanılacak gibi olumsuz düşüncelere girmeyin. Muhtemelen mülakat puanları ve daha öncesinden alınan kpss puanları dikkate alınıp bir sıralama yapılır ve bu doğrultuda bir tercih yapılması istene bilir. O nedenle sırf bu düşüncelerden dolayı mülakata gitmemezlik yapmayınız. Daha sonra çok pişman olmak var. Ayrıca ileride merkezi atamalarda ne kadar kütüphaneci alınacağını kimse bilemez. Bakanlık bu kadar alımdan sonra bir süre kütüphaneci alamı yapmayabilir yada çok az yapar. Diğer kurumların ne kadar kütüphaneci aldığı da ortada. Herkese başarılar. Atanacak arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun. Her şey gönlünüzce olsun.

comments user
esra

Arkadaşlar sizce geçen alımda kadrolu atanan arkadaşlar bu mülakata girerler mi?

    comments user
    Hakan

    niye girsin esra onların hepsi zaten istedikleri yerlere hemde kadrolu olarak atandılar kim uğraşır sözleşmeli ile kaldı ki neresi olacağı belli değil ankaraya git gel masraf yap.

    Bu yüzden ilk gün girecek arkadaşlar şanslı o gün çok az kişi gelir hemen biter mülakatları 🙂

    bu arada yer seçme olayı yok diye biliyorum verilen mülakat puanlarına göre ikamet edilen illere yakınlara falan yerleştirilir.

    comments user
    İsmail Karaca

    Kadrolu olarak atandıklari için OHAL döneminde istifa etmiş duruma düşecek ve ömür boyu bir daha kadrolu olamayacaklar. Sözleşmeli atansalar dahi daha sonra kadro verildiğinde yine kadroya geçemeyecekler. Kadrolu atanıp sözleşmeli düşünenlerin dikkatine…

    comments user
    Ktphane

    İsmail bey ben şu an kadrolu memurum ama başka bi kurumda kütüphaneci olarak değil 2016 kpss na bende girdim ve mülakat listesinde adım var eğer kazanırsam mecbur istifa edip kadroludan sözleşmeliye geçmiş olucam yazınızda istifa edenler asla kadrolu olamayacak demişsiniz ne derece doğrudur bu kaynak gösterebilir misin

    comments user
    İsmail Karaca

    OHAL kanununda memurlar için olan maddeleri inceleyebilirsiniz.

comments user
oğuz

istediginiz bir ilin gelme olasılığı 200 de 1. yer seçecek arkadaşlar büyük beklentiye girmesin. Neresi olursa giderm diyecekler için bu mulakat.

comments user
Hakan

İlk gün giren arkadaşlar bizleri bilgilendirir umarım ne tür sorular soruluyor.
Bende gidip gitmemek konusunda kararsızım açıkçası sözlü mülakatta ne olacağı belli değil,nerelerde çalışılacağı belli değil sadece iller yazıyor şehir merkezleri mi olacak yoksa taşra mı hiç bişey bilmiyoruz.kpss puanlarının da bir önemi olmayacağına göre kimleri neye göre alacaklar mesleki bilgi mi önplanda olacak öğretmenlerin mülakatından sonra basına yansıyan diyaloglar bizde de olursa ?

comments user
cenk

herkes için hayırlısı olur umarım kütüphaneciler 20-26 şubat arası milli kütüphanede mülakata tutulacak .

comments user
Serdar Dilgin

Herkese merhabalar, bu kütüphaneci mülakatında ne gibi sorular sorabilirler acaba?

comments user
kütüp

Ben zannetmiyorum ki hakeden mülakatı kazansın. Listede ismim var fakat açıkçası gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum İstanbul’dan Ankara’ya. Hem maddi hem manevi olarak kaybım olacak ve buna değecek mi? Torpili olanlar hertürlü yerleştirilecek. Ayrıca nerede çalışacagımızı nerelere atanabileceğimizi de söylemediler. Herşey muamma. 6 ay sonra belli olan mülakat tarihiyle de beraber iyice soğudum.

    comments user
    Kaan Karadeniz

    Bu konuda benim kafam da karışık açıkçası. İstemediğim bir şehre beni göndereceklerse benim gidip mülakata girmemin bir anlamı yok gibi geliyor. Bir bilgilendirme yapılsaydı iyi olurdu diye düşünüyorum. Bakalım 1 hafta içerisinde belki birisi bu konuda bilgilendirir.

    comments user
    jet

    Sen hadi şuraya gideceksin demeyeceksin herhalde, tercih yaptırırlar diye zannediyoru

    comments user
    Kaan Karadeniz

    Hiçbir fikrim yok maalesef. Olabilir diye diyemiyorum olamaz da diyemiyorum. İki arada bir derede kalmış vaziyetteyim resmen.

comments user
mrycn

olsun:) yeter ki herkes dikkat edip alnının akıyla çıksın işin içinden inşallah

comments user
mrycn

aslında ben sanat tarihçiyim ve listedeyim sayın karaca:) meslektaşlarınızla olan siteniz o kadar bilgiliydi ki bu süreçte bende hep buradan takip ettim. o sebeple ben sadece benimkine kanalize olmuşum… herkes dikkatli olsun tabii..

    comments user
    İsmail Karaca

    Teşekkürler hocam takip için, evet sizin farklı bir yer, dikkatli olun 🙂 Biz de buraya Kütüphaneci arkadaşların kafası karışmasın diye diğerlerini yazmamıştık bu sefer de sizin karışmış 🙂

comments user
mrycn

Sözlü sınav 20-22/02/2017 tarihleri arasında saat 09:00’da başlamak üzere Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürlüğü II.TBMM Binası yanı Ulus/ANKARA adresinde bulunan Yüksek Kurul Toplantı Salonunda yapılacaktır. diye yazıyor…. siz başka adres verdiniz galiba.. Ankarayıda çok iyi bilmiyorum tabii amaa…

    comments user
    İsmail Karaca

    Onlar arkeologlar, Kütüphaneciler Milli Kütüphane’de. Duyuruyu biraz daha dikkatli okursanız 🙂

    comments user
    Serdar Dilgin

    Hocam, bizleri mülakat salonuna tek tek mi alacaklar yoksa birden çok odalarda vb. birkaç kişiyi mi alacaklar. Çünkü 100 kişi 1 günde tek tek alımlarda zor biter.

    comments user
    İsmail Karaca

    Tek tek

comments user
anlamsız

vatana, millete ve en önemlisi atanmak için bekleyen meslektaşlara hayırlı uğurlu olsun.

comments user
Hakan

Sıra çok önemli mi ben günübirlik gideceğim sabah 5-6 gibi yola çıksam Sinop’tan öğlene doğru gelirim o gün içinde gelen herkesi alırlar değil mi

Aştiden ne kadar sürer ulaşım bide takım elbiseyi yanımızda götürsek orada giyebilir miyiz

    comments user
    İsmail Karaca

    Aştiye yakın hocam, yürüyerek bile gelebilirsiniz ama metrodan kızılaya gelip ordan tekrar metroyla tam Milli Kütüphane önünde inebilirsiniz. Haritadan da bakarsanız sıkıntı yapmaya gerek olmadığını görebilirsiniz. Takım elbiseyi orada giyebilirsiniz, Milli Kütüphane uygun, lavabolar, vestiyer alanı vs. var.

    comments user
    Hakan

    Teşekkürler biz şehir dışından gelecekler için biraz zor olacak bakalım ilk gün giren arkadaşlar bu konularda bizi bilgilendirir umarım

    comments user
    İsmail Karaca

    İletişim için Whatsapp grubumuz var hocam, ad soyadla birlikte telefon numaranızı ismail.krc[at]gmail.com adresine gönderirseniz gruba ekleyelim.

comments user
oğuz

Hayırlı olsun 🙂